آقای قلعه نوعی؛ یک حرف با شما

📝یادداشت هواداری؛
🖋اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

🖌محمود فخرالحاج

هرگز دوست نداشته و ندارم که مقابل مربی سابق تیم محبوبم که زحمات زیادی هم برای آن کشیده مطلبی بنویسم و حفظ حرمت را همیشه مقدم بر هر چیز دیگری می دانم.. اما وقتی حق تیم محبوبم بخواهد ضایع شود از حق آن دفاع خواهم کرد.. هر چند به قول شفر که بهترین جمله و بهترین جواب را در مقابل صحبت های قلعه نوعی گفت که من وقت آن را ندارم تا به حرفهای ایشان جواب دهم و باید به فکر بازیهای بعدی باشم..
اما یک جمله اینکه آقای قلعه نوعی ما تا قبل از این و حتی همین حالا هم شما را جزو استقلالیهای محبوب خودمان می دانستیم اما نمی دانیم چرا چند وقتی است که زمانی که مقابل تیم سابق تان قرار می گیرید انگار با نگاه کینه آمیز و حقارت و دشمنی به آن می نگرید و انگاری به دنبال کندن چیزی از آن هستید.. آقای قلعه نوعی محکم بازی کردن و تعصبی بازی کردن برای تیمی که در آن حضور دارید و در قبالش تعهدی دارید یک چیز است و کینه و دشمنی کردن زمان مقابله با تیم سابق و محبوب قدیمی تان چیز دیگری است که به وضوح در رفتار و کردار و بیان گفته هایتان مشخص است..
آقای قلعه نوعی، استقلال هم با شفر و هم با منصوریان و هم با مظلومی و… و… چندین بار مقابل تیم های شما شکست خورده است اما تاکنون تا به این حد به شما ابراز ناراحتی و خدای نکرده تنفر نکرده است اما رفتار و کردار و صحبت های دیشب شما همه چیز را در موردتان روشن و مشخص کرد..
جنبه باخت هم چیزی است که خدا به هر کسی نمی دهد..

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.