آنالیز بازی های باقی مانده جام حذفی

جام حذفی ایران در فصل ۹۵-۹۶ به مرحله یک هشتم رسیده جایی که ۱۶ تیم در آن باقی مانده اند . ۱۰ تیم از این ۱۶ تیم لیگ برتری هستند و ۶ تیم لیگ برتری که شاخص ترین آنها پرسپولیس است از این جام کنار رفتند .

%d8%ad%d8%b0%d9%81%db%8c

گروه آنالیز آبی پوشان برای درک بهتر رقبا تا فینال این مسابقات را در ۴ گروه دسته بندی کرده است :

گروه A :

استقلال در این مرحله باید به مصاف صبای قم برود و از سوی دیگر تیمهای نفت تهران و شهرداری فومن بازی خواهند کرد و برنده این دو دیدار به مصاف هم خواهند رفت .

گروه B :

در این گروه تیمهای سایپا و نفت مسجد سلیمان دیدار خواهند کرد و سپاهان به مصاف آلومینیوم اراک می رود و برنده این دو دیدار باهم بازی خواهند کرد .

جمع بندی گروه A و B  :

برنده مجموع گروه A به مصاف برنده مجموع گروه B خواهد رفت تا یک فینالیست مشخص شود .

گروه C :

در این گروه تراکتور سازی تبریز به مصاف برق جدید شیراز می رود و فولاد خوزستان با نفت و گاز گچساران دیدار خواهد کرد و برنده این دو دیدار به مصاف هم خواهند رفت .

گروه D :

در این گروه ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت و در سوی مقابل گسترش فولاد تبریز به مصاف شهرداری ماهشهر می رود و برنده این دو دیدار به مصاف هم می روند .

جمع بندی گروه C و D :

برنده مجموع گروه C به مصاف برنده مجموع گروه D خواهد رفت تا یک فینالیست مشخص شود .

جمع بندی نهایی:

اگر اتفاق خاصی نیافتاد و مورد غیر قابل پیش بینی رخ ندهد استقلال باید صبای قم و نفت تهران و سپاهان اصفهان را ببرد و به فینال برسد و در فینال با یکی از تیمهای فولاد خوزستان – ذوب آهن و یا تراکتورسازی دیدار کند .

پ ن : این جمع بندی فقط پیش بینی و آنچه انتظار داریم است وگرنه در جام حذفی ممکن است اتفاقات زیاد و غیر قابل پیش بینی رخ دهد .

نشر مطلب فوق با ذکر منبع آبی پوشان بلا مانع است .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.