آنالیز تک به تک بازیکنان استقلال برابر سیاه جامگان

بازیکنان استقلال در اولین دیدار خود در لیگ برتر درخشش خوبی داشتند و هواداران این تیم را به ادامه فصل امیدوار کردند . استقلالیها با برگزاری یک بازی سراسر هجومی و روی زمین و هدف مند تا حدودی توانستند رضایت هواداران را تامین کنند . نگاهی انداخته ایم به بازی تک تک بازیکنان استقلال :

سید مهدی رحمتی :

بازگشت رحمتی به دروازه استقلال علاوه بر راحتی خیال هواداران در هماهنگی خط دفاعی نیز نقش زیادی دارد . رحمتی در عقب زمین یک رهبر است و به خوبی بازیکنان خط دفاعی را به هماهنگی و تلاش بیشتر وادار میکند . رحمتی در یکی دو صحنه هم واکنش های خوبی داشت هرچند هنوز هم تنها نقطه ضعفش یعنی خروج از دروازه باقیست

حاج محمدی

امین حاج محمدی :

هرچند خط دفاعی روز دشواری را پشت سر نگذاشت ولی به نظر میرسید حاج محمدی بسیار مسلط و دور از استرس بازی در تیم بزرگ در ترکیب استقلال قرار گرفته و در کل بازی رضایت بخشی را از خود به نمایش گذاشت .

روزبه چشمی :

این جوان رعنای استقلالی در خط دفاعی همراه حاج محمدی به خوبی بازی کرد هرچند با اضافه شدن مدافعین محروم استقلال او یک خط به جلوتر خواهد رفت .

 

میثم مجیدی :

او هم در همین بازی اول نشان داد خرید خوبی برای استقلال بوده و به خوبی به وظایف خود در سمت چپ عمل کرد هرچند برای قضاوت در مورد بازی مجیدی در استقلال باید منتظر هفته های بعد هم باشیم.

محمدرضا خرسند نیا :

خرسند نیا که تقریبا در استقلال نقش آپار فرانسه را دارد و در هر نقطه ای از زمین به بازی گرفته میشود در سمت راست خط دفاعی قرار گرفت و با وجود داشتن چند اشتباه کوچک در مجموع بازی او نیز رضایت بخش بود .

 

امید ابراهیمی :

مثل همیشه جنگنده و مفید در میانه میدان . بازی ابراهیمی افت و خیز زیادی ندارد و میتوان گفت مثل همیشه خوب و موثر .

 

جاسم کرار :

با وجودی که کمی سنگین به نظر میرسید ولی نقش لیدر را در میانه زمین به خوبی ایفا کرد و رابط خوبی بین مدافعین و هافبک های تدافعی با مهاجمین استقلال بود و در انتقال توپ به خط حمله خوب عمل میکرد .

 

آرش برهانی :

بی اغراق میتوان گفت بهترین بازی ارش برهانی در چند سال اخیر بود او در زمین هر کاری میخواست انجام داد . یک پاس گل داد و اگر بازیکنان دیگر از جمله شهباززاده و انصاری دقت بیشتری داشتند پاسهای دیگر ارش هم به گل تبدیل میشد . با وجود اینکه شهباززاده در این دیدار دو گل به ثمر رساند وای میتوان از برهانی به عنوان بهترین بازیکن زمین نام برد .

جابر انصاری

جابر انصاری :

جابر میتواند بهترین خرید فصل استقلال باشد . شروع او با استقلال هم خوب بود و در بازی اول بسیار خوب بازی کرد و قدرت خط آتش استقلال را بیشتر کرد هرچند اگر در تک به تکی که نصیبش شد دقت بیشتری میکرد بارزی خوبش تکمیل میشد .

محسن کریمی

محسن کریمی :

سرعت , تکنیک , شور جوانی و انگیزه در این بازیکن جمع شده و طوری بازی میکند که هر مربی لیگ برتری را مجاب به فیکس بازی کردن کند . تنها نقطه ضعف او عدم دقت در ضربات پایانی است که به نظر به خاطر استرس او باشد و با ازیهای بیشتر در ترکیب استقلال این نقیصه هم رفع خواهد شد .

 

سجاد شهباززاده :

شماره ۱۰ ای که نشان داده واقعا لیاقت این شماره بزرگ را در استقلال دارد . گلزن و تمام کننده قهاری که اگر سال قبل و در اواسط فصل به یک خط عقبتر برده نمیشد چه بسا آقای گل شده بود . دو گل او برای استارت لیگ نوید روزهای خوشی را میدهد .

برزای

بهنام برزای :

بازیکنی که اجازه حضور در ختافه به او داده نشد تا یک فصل در استقلال بدرخشد . هرچند او ۲۰ دقیقه در ترکیب استقلال بود ولی این زمان هم برای او کافی بود تا بتواند توانایی هایش را به رخ بکشد و یک پاس گل دیدنی به شهباززاده ای بدهد که به اینجور پاسها نه نمیگوید !

علیرضا رمضانی :

او هم فرصت زیادی برای خودنمایی نداشت ولی همین که بعد از آن مصدومیت بد دوباره به میادین بازگشته جای امیدواری دارد . به نظر روی عضله های خود و قدرت بدنی هم در این مدت کار زیادی کرده است .

فرشید اسماعیلی :

این جوان تکنیکی برای جا افتادن در ترکیب استقلال نیاز به زمان دارد و اگر این فرصت های ده دقیقه ای هر بازی زیاد و زیادتر شود میتواند جواب اعتماد مربیان را بدهد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.