آندو برادری اش را ثابت می کند ؟

وقتی به آندرانیک تیموریان فکر میکنیم یک تضادی در ذهنمان پدید می آید . نمیدانیم به آندوی دوست داشتنی و جنگنده و خوش قلبی فکر کنیم که از کودکی در یک خانواده استقلالی رشد کرد واز استقلال به اروپا و تیم ملی و کاپیتانی تیم ملی رسید و یا به آندویی که بارها و بارها هواداران و مسوولین استقلال را در فصل نقل و انتقالات زجر داد و البته کار ناشایستی که هنگام امضای قرارداد با تراکتور سازی انجام داد .

حقیر نویسنده متن معتقدم سرژیک تیموریان به عنوان برادر و مدیر برنامه های آندو در همه سالهای اخیر اشتباهات غیر قابل جبرانی در قبال برادرش داشت و اگر به جای دید سراسر مالی و نگاه از بالا نگاه متفاوتی داشت آندو هم محبوبیتی خیلی بالاتر از محبوبیت فعلی داشت و هم همچنان کاپیتان تیم کیروش بود .

گذشته ها گذشته و اکنون آندرانیک تیموریان با استقلال فقط یک گام فاصله دارد . یک گامی که بهای آن پرداخت نزدیک یک میلیارد خسارت خواهد بود .در این مطلب اصلا به بحث فنی و اینکه آندرانیکمیتواند در استقلال نقش مثبتی داشته باشد یا نه ورود نمیکنیم و فقط از دید اثبات برادری توسط آندو به قضیه می پردازیم که آندو با برداشتن این یک قدم یک میلیاردی می تواند برادری اش را به استقلال ثابت کند و در این صورت هواداران استقلال نیز به تصمیم کادر فنی و خود آندو احترام خواهند گذاشت و پشت او خواهند ایستاد و در صورتی که آندو این قدم میلیاردی را بر ندارد نیز به عنوان بازیکن سابق استقلال برایش آرزوی موفقیت خواهیم کرد .

هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.