اولین تمرین استقلال بعد از بازگشت از اردوی ارمنستان برگزار شد

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز اولین تمرین خود را بعد از بازگشت از اردوی ارمنستان در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* حدود ۱۰۰۰ نفر از تماشاگران تیم استقلال با حضور در کمپ به تشویق سرمربی و بازیکنان تیم محبوب خود پرداختند.

* بهتاش فریبا قبل از آغاز تمرین امروز به سمت خبرنگاران آمد و با آنها خوش‌‌وبش کرد.

* لئوناردو پادووانی به دلیل آسیب‌دیدگی، هرائر مگویان، سرور جباروف و فرشید باقری از غایبان تیم امروز استقلال بودند.

* با توجه به اتفاقات رخ داده قبل از برگزاری اردوی استقلال در ارمنستان امروز دکتر ستوده در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و منصوریان اعلام کرد وی قطعاً به جمع اعضای کادر پزشکی استقلال بازنخواهد گشت.

* پیش از شروع تمرین علیرضا منصوریان برای دقایقی با بازیکنان استقلال صحبت کرد و سپس آنها را در اختیار مک‌ درمورت قرار داد. بازیکنان بعد از انجام کارهای کششی و بدنی کار با توپ را آغاز کردند و سرمربی استقلال هم در این دقایق با خبرنگاران صحبت کرد.

* هنگامی که منصوریان مشغول گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌ها بود هواداران استقلال به شدت علیرضا منصوریان را مورد تشویق قرار داده و وی نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* تمرین تاکتیکی امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که بازیکنان در قالب دو گروه زرد و آبی مشغول کار تاکتیکی بودند و مجتبی جباری تنها بازیکن حاضر در بین بازیکنان بود که کاور سفید رنگ داشت و نقش پلی‌میکر را برای هر دو تیم ایفا می‌کرد. این بازیکن در تمرین امروز به حدی آماده نشان داد که تماشاگران استقلال چندین بار او را مورد تشویق قرار دادند.

* در حاشیه فوتبال درون تیمی آبی‌پوشان مهدی قائدی با چند حرکت انفجاری و عبور از مدافعان باعث تشویق کادر فنی شد و تماشاگران نیز این بازیکن را حمایت کردند.

* در حین تمرین امروز چندین بار مک درمورت و منصوریان کار تاکتیکی را متوقف کرده و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کردند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال امروز با توپ‌های جدیدی که قرار است در لیگ برتر از آنها استفاده شود تمرین کردند.

* با وجود غیبت امید ابراهیمی این بازیکن در چند نوبت مورد تشویق تماشاگران استقلال قرار گرفت.

* طبق برنامه اعضای تیم فوتبال استقلال صبح فردا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با حضور در ساختمان پزشکی ایفمارک آزمایش‌های پزشکی را پشت‌سر خواهند گذاشت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.