با السد و الدحیل فعلی بازی نخواهیم داشت

اختصاصی آبی پوشان- شاید بتوان گفت که یکی از ضعف های لیگ قهرمانان آسیا نا هماهنگی این مسابقات با مسابقات لیگ کشوری است به طوری که لیگ قهرمانان آسیا در دو فصل فوتبالی متفاوت باشگاه ها برگزار می شود که این ضعف بسیار بزرگی است .

مسوولین AFC خیلی راحت می توانند این ضعف را اصلاح کنند و این مسابقات را مطابق با لیگ کشورها و حتی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کنند تا جذابیت و ارزش دو چندانی داشته باشد .

اکنون تیمهای راه یافته به یک چهارم نهایی به خصوص در غرب آسیا با چهره کاملا متفاوت و دگرگون شده ای نسبت به مرحله قبل به مصاف هم خواهند رفت .

استقلال و پرسپولیس و السد و الدحیل تغییرات زیادی مسلما خواهند داشت و با چهره جدید برابر هم قرار خواهند گرفت .

اینکه هواداران فوتبال در ایران از اکنون در مورد قدرت تیمهای الدحیل و السد قضاوت می کنند و پیش داوری می کنند منطقی به نظر نمی رسد چون تیمهای عربی به خصوص وقتی به مراحل پایانی لیگ قهرمانان راه پیدا میکنند به بهترین شکل ممکن خود را تقویت می کنند و ما نباید به این تیمها کاری داشته باشیم و باید تیم خودمان را به حدی قدرتمند کنیم که بعد از سالها به فینال این مسابقات راه یابیم و نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشیم این امر مستلزم حفظ نیروهای فعلی و اضافه شدن حداقل سه بازیکن تاپ و تاثیر گذار است .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.