برتری استقلال برابر راه آهن در دیداری دوستانه

تیمهای استقلال و راه آهن امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که استقلال موفق شد با نتیجه دو بر یک و با گلهای جابر انصاری و علی قربانی به برتری دست یابد .

استقلال-راه-آهن

برای استقلال در این دیدار سید مهدى رحمتى، خسرو حیدری، رابسون جانواریو، مجید حسینى، امید نور افکن، فرشید باقرى، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، میعاد یزدانى، آرش افشین از ابتدا وارد زمین شدند .

راه آهن نیز با ترکیب کسری کاظمی، میلاد زنیدپور، هادی شکوری، محمد شاه محمدی، علیرضا لطیفی، سیامک درگاهی، میلاد سلیمان فلاح، سجاد جوادی، رامین خسروی، کیانوش میرزایی و کریم ابراهیمی وارد زمین شد . لازم به ذکر است هدایت تیم راه آهن بر عهده مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال است .

منصور پورحیدری نیز برای تماشای این دیدار حضور یافته بود .

دقیقه ۲: استقلال کار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه دوم فرار بختیار رحمانی می توانست خطرساز شود ولی ضربه کم جان او در آغوش کاظمی دروازه بان راه آهن قرار گرفت.

دقیقه ۵:پاس قطری خسرو حیدری برای آرش افشین را مدافع راه آهن راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۲: کار ترکیبی حیدری و افشین منجر به یک پاس خوب برای انصاری شد اما شوت محکم این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۳: جابر انصاری  با جا گذاشتن سه بازیکن اقدام به شوتزنی به سمت دروازه راه آهن کرد اما توپ او باز هم راهی اوت شد.

دقیقه ۱۷: جابر انصاری  فرصت گلزنی مناسبی را از دست داد. شوت اولیه او را دروازه بان راه آهن و سپس شوت دوم او را موافع راه آهن دفع کرد و به کرنر فرستاد.

با نظر کادرفنی دو تیم در دقیقه ۲۹ دقایقی بازیکنان به نوشیدن آب و استراحت مشغول شدند. بعد از تقریبا دو دقیقه و با سوت داور بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه ۳۱: جابر انصاری با یک فرار با دروازه بان راه آهن تک به تک شد و بعد از دریبل این دروازه بان شوتش را به سمت دروازه راه آهن زد ولی مدافع راه آهن با یک تکل توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۳۱:  میلاد زکی پور به جای فرشید باقری که مصدوم شده بود به میدان آمد.
دقیقه ۳۶: جابر انصاری در دقیقه ۳۶ روی پاس در عمق خسرو حیدری در موقعیت تک به تک با دروازه بان راه آهن قرار گرفت و بعد از جا گذاشتن کاظمی توپ را وارد دروازه راه آهن کرد.

نیمه اول با یک گل به سود استقلال به پایان رسید .

محسن بیاتی نیا که زمانی در استقلال با منصوریان همبازی بود در آغاز نیمه دوم برای راه آهن وارد زمین شد .

درحالی که چیزی حدود ۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته، بر خلاف نیمه اول که راه آهنی ها فرصت گلزنی خاصی نداشتتد، تیم راه آهن فشار خوبی را روی دروازه استقلال ایجاد کرده ولی عملکرد خوب رحمتی و مدافعان استقلال مانع از ایجاد فرصت جدی گلزنی برای راه آهنی ها شده اند.

دقیقه ۶۰ : میعاد یزدانی جایش را به بهنام برزای داد.همچنین علی قربانی به جای آرش افشین وارد زمین شد.

دقیقه ۶۱ : فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک با کاظمی قرار گرفت اما مدافع تیم راه آهن با یک تکل توپ را از جلوی پای هافبک استقلال دور کرد.

کار ترکیبی دیدنی شاگردان منصوریان می توانست در دقیقه ۶۳ به گل بیانجامد. استقلالی ها بعد از یک کار ترکیبی توپ را به جابر انصاری رساندند و او با یک پاس رو به بیرون فرشید اسماعیلی را صاحب موقعیت کرد. شوت دیدنی اسماعیلی را مدافع راه آهن در دهانه دروازه این تیم با سر به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۴: اعلام یک ضربه ایستگاهی برای راه آهن پشت محوطه جریمه استقلال  را زنیدپور به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی با جاگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۷۵: ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی نورافکن  برای فرشید اسماعیلی با ضربه سر این بازیکن همراه شد اما توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه راه آهن راهی اوت شد.

دقیقه ۷۶: گل برای راه آهن . مهران جمشیدی از شلوغی مقابل دروازه استقلال استفاده کرد و با یک شوت گل تساوی را به ثمر رساند.

فرار جابر انصاری در داخل محوطه جریمه تیم راه آهن با خطای مدافع این تیم همراه شد و داور یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که این توپ را علی قربانی به گل تبدیل کرد تا حساب کار دو بر یک شود.

 

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “برتری استقلال برابر راه آهن در دیداری دوستانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.