بزن و برقص و توهین حاج علی ضیا در پارتی مختلط درماه محرم

علی-ضیا

علی ضیا مجری بی ادب و بی شخصیت صدا و سیما که از دوستاران پرسپولیس است بعد از گل تساوی پرسپولیس به شادی و رقص و پایکوبی در یک پارتی مختلط پرداخت .

فیلم های این اقدام وقیح حاج علی ضیا در اینترنت در دسترس است و همگان دیدند که در ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان یک مجری صدا و سیما چگونه به رقص و پایکوبی پرداخته و جالبتر از این ها حضور بانوان در کنار آقایان در این پارتی است .

حاج علی ضیا و رفقا توهین هایی به ظاهر سرمربی تیم استقلال دارند و کلاه گیسش  را مسخره میکنند به تازگی از سفر حج برگشته اند و از حوادث منا جان سالم به سر برده اند و ما خدمتشان عرض میکنیم حجکم مقبول حاج علی .

یادمان نمیرود کنفرانس برلین و حضور برخی سیاستمداران در مراسمی که ناخواسته اسیر برخی افراد معاند قرار گرفتند و شاهد برخی بزن و برقص ها در ماه محرم بودند و صدا و سیما و مسوولات جمهوری اسلامی ایران چه برخوردی با آنها داشتند و کاری کردند که کلا از ایران فراری بشوند و یا بقیه عمر خود را در زندان بگذرانند . حال ببینیم چه برخوردی با این اقدام وقیحانه علی ضیا می شود ؟ کسی که در صدا و سیما درس اخلاق به مردم میدهد و اینچنین حرمت ماه محرم و شرافت و آبروی انسانها را حفظ نمی کند .

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

11 دیدگاه برای “بزن و برقص و توهین حاج علی ضیا در پارتی مختلط درماه محرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.