به بهانه نیامدن شفر به برنامه ۹۰

? یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

✍️ به قلم: محمود فخرالحاج

می گویند دستور از بالا آمده که شفر بهتر است به برنامه ۹۰ نرود..بعد از آن اتفاقاتی که چند هفته پیش در این برنامه علیه استقلالی ها افتاد به صلاح بود که فعلا هیچ یک از استقلالی ها به این برنامه نروند.بخصوص هم اگر یک مربی خارجی تازه واردی باشد که هنوز ما چیزی از او ندیده ایم. برای همین نمی خواهیم هنوز که هنوز است بدون اینکه هیچ شمه ای از او ببینیم او را به این زودی ها وارد حاشیه کنیم و به برنامه ای ببریم که هیچ آشنایی با آن ندارد..پس اگر قرار باشد روزی روزگاری شفر به برنامه تلویزیونی برود حال آن برنامه چه ۹۰ عادل فردوسی پور باشد چه ورزش و مردم و چه هر برنامه دیگری، بهتر است ابتدا در استقلال کار خودش را آغاز کند و نتایج اش را نشان دهد آنگاه با دستی پر و شناختی نسبی از این مربی او را در یک برنامه تلویزیونی ببینیم.
والا هرگز نه به صلاح باشگاه استقلال است و نه به صلاح خود این مربی که بخواهد هنوز نیامده وارد حاشیه هایی شود که هم گریبان خودش را بگیرد و هم گریبان تیم تحت هدایتش را.
پس بهتر است ابتدا خودش را در تیم استقلال ثابت کند آنگاه با یک پشتوانه به مراتب قوی تر و حرفهایی برای گفتن به دیگران معرفی شود.
پس اینبار حتی اگر دستور از بالا آمده باشد به نظرمان درست و منطقی بود که فعلا این مربی آلمانی را وارد حاشیه ناشناخته ای نکنند. هرچند تجربه و موی سفیدی که این مربی دارد می تواند او را در مواجه با هر حاشیه ای مصون کند اما حاشیه های فوتبال ایران چیزی نیست که بخواهد تجربه یک خارجی تازه وارد به کمک بیاید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.