تساوی بدون گل ایران و سوریه در باتلاق

سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵

استادیوم: تانکو عبدالرحمان  تماشاگر: حدود ۶ هزار نفر
داور: علی الصباح

%d8%aa%db%8c%d9%85-%d9%85%d9%84%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86

سوریه:

ابراهیم عالمه، احمد الصالح(ظاهر المیدانی ۲۱)، عمرو میدانی، علاء الشبلی، مؤید عجان، خالد المبیض، تامر الحاج محمد، ، عمرو جنیات، عمر خریبین(هادی ال مصری ۹۰) وسنحاریب ملکی(المواس ۷۵).
سرمربی: ایمن حکیم

ایران:

سوشا مکانی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، کریم انصاریفرد، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی(پورقاز ۷۹)، اشکان دژآگه(وحید امیری ۶۵)، مهدی طارمی(رضا قوچان نژاد ۶۰) و علیرضا جهانبخش
سرمربی: کارلوس کی روش

اخطار

علا الشبلی(۴۵) از سوریه

شرح بازی:

تیم ملی در نیمه دوم توانست شرایط بهتری برای رسیدن به دروازه سوریه به خود اختصاص دهد و بارها تا مرز باز کردن دروازه سوریه نیز پیش رفت.
وقفه ۴۵ دقیقه ای ابتدای بازی و در نهایت برگزاری آن در زمینی که در ۱۰ دقیقه ابتدای شرایط بازی را با دردسر همراه کرده بود باعث شد تا شاگردان کارلوس کی روش از رسیدن به نتیجه لازم دور بمانند و با کسب تک امتیاز البته به صدرنشینی خود ادامه دهند.
کی روش بیشترین ضربه را در این بازی بعد از شرایط جوی و چمن استادیوم از وقت کشی حریف خورد و سوری ها بارها بعد از اینکه ایران در تملک توپ و زمین موفق عمل می کرد با قطع بازی و مصدومیت های صوری باعث شدند تا آنها نتوانند روی جریان بازی تمرکز لازم را داشته باشند.

بازیکن برتر:

دروازه بان سوریه در تک موقعیت های بازی توانست نقش ناجی تیمش را ایفا کند و در نهایت موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شود. ابراهیم عالمه که البته بارها با مصدومیت های صوری خود اقدام به قطع بازی می کرد و از این تاکتیک نیز برای رسیدن به نتیجه مدنظر تیمش سود می برد و از این طریق به خواسته اش نیز رسید.

دقایق حساس

دقیقه ۱: شرایط بد زمین با توجه به بارندگی کاملا روی دوندگی بازیکنان تاثیرگذار نشان می دهد و بازیکنان در همین ثانیه های ابتدایی با لیز خوردن و عدم کنترل مناسب توپ این مساله را به نمایش گذاشتند.

دقیقه ۳: اشکان دژآگه در سمت چپ محوطه جریمه توپ را برای مهدی طارمی مهیا کرد که ضربه این بازیکن با توجه به خیس بودن زمین با شرایط سختی توسط دروازه بان سوریه دفع شد.

دقیقه ۱۳: روی یک ضربه ایستگاهی مهاجم سوری از خروج نامطمئن سوشا مکانی نتوانست استفاده کند و توپش را با ضربه سر به بیرون فرستاد.

دقیقه ۳۰: اشتباه بازیکنان ایران یک کرنر را نصیب سوریه کرد که مهاجمان این تیم نتوانستند از آن سود ببرند.

دقیقه ۳۴: حرکت کریم انصاریفرد به سمت دروازه سوریه با دخالت مدافع سوری همراه شد که در ادامه او با سماجت توپ را از آن خود کرد اما ضربه نهایی را نتوانست به خوبی سمت دروازه حریف بزند و توپ در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه ۳۷: روی شلوغی درون محوطه جریمه بازیکنان ایران می توانستند دروازه سوریه را با تهدید همراه کنند که ضربه نهایی به خوبی نواخته نشد.

دقیقه ۵۲: در یک ضدحمله عمر الخریبین صاحب فرصت شد که ضربه اش از پشت محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: ارسال بلند از سوی رامین رضاییان پشت محوطه جریمه نصیب مهدی طارمی شد که این بازیکن بعد از کنترل توپ، ضربه را به سمت دروازه نواخت که با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: ضربه ایستگاهی خطرناک برای سوریه از پشت محوطه جریمه ایران با برخورد توپ به زمین در نزدیکی سوشا مکانی با اختلاف کم به بیرون رفت تا خطر از روی دروازه ایران دور شود.

دقیقه ۷۷: ارسال خطرناک از سوی علیرضا جهانبخش با دفع توپ از زیر تیرک به یک کرنر برای تیم ملی ایران تبدیل شد.

دقیقه ۸۰: پرتاب اوت بلند توسط وحید امیری با برش مناسب از سوی انصاریفرد همراه شد که توپ در آستانه استفاده حمله وران ایران توسط آلما، دروازه بان سوری دفع شد.

دقیقه ۸۶: بهترین فرصت گلزنی برای تیم ملی ایران روی ارسال میلاد محمدی روی تیر دوم و ضربه سر جهانبخش با اختلاف کم به بیرون رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.