جوجه را آخر پاییز می شمارند

🔹باید پاییز را از این پس ماه دوست داشتنی استقلال و هواداران نامید.. چند سالی است که ابتدای فصل خوبی را نداشته ایم و تا می آییم که با همدیگر هماهنگ شویم و تیم جان دوباره ای بگیرد و روی ریل برد قرار بگیریم به اواسط فصل نزدیک می شویم و این اواسط فصل به اواخر پاییز نزدیک می شود و چنین می شود که ضرب المثل معروف جوجه را آخر پاییز می شمارند برای استقلالی ها چند فصلی است که به جا صدق می شود.
🔹فصل گذشته مثل چنین روزها و هفته هایی بود که تیم محبوبمان از یک شروع فصل سخت و ناامید کننده به مرحله ای وارد شد که انگاری از این رو به آن رو شده بود و هیچ کس باور نداشت که این تیم و این بازیکنان همان تیم و بازیکنان ۱۰ هفته ابتدای فصل بودند.
🔹انگاری تیم روح و جان تازه ای گرفته بود.. انگاری قرار بود لیگ برایشان از هفته یازدهم آغاز شود و چنین هم بود و پس از هفته یازدهم صاحب طولانی ترین هفته کلین شیت ها و بردهایش شد.
🔹این فصل هم انگاری دارد داستان فصل گذشته برای استقلالی ها تکرار می شود و باید اواخر پاییز را فصل جان گرفتن و طراوت مجموعه استقلال نامید.
🔹هر چند این فصل دو جام معتبر را ابتدای فصل از دست دادیم اما هنوز یک جام دیگر که سرسخت ترین جام است را پیش رو داریم، وقتی اختلاف امتیازهایمان را با صدرجدول می بینیم امیدوار می شویم که می توان دوباره به بالای جدول رسید.. می توان دوباره صدرنشین بود و این صدرنشینی را حفظ کرد.
🔹اگر استقلالی ها عزم خود را برای جبران تمام امتیازهای از دست رفته جزم کنند می شود خاطره ای شیرین تر و ماندگارتر از خاطره اوج گیری مان در فصل گذشته به ثبت برسانیم.
🔹رسیدن به صدرجدول و همچنین آقایی کردن دوباره در لیگ قهرمانان آسیا هدف هایی هستند که از این استقلال تازه اوج گرفته ممکن است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.