حمدی نژاد : به احتمال زیاد در نفت می مانم

شیخ-ویسی
وحید حمدی نژاد بازیکن فصل گذشته نفت تهران میگوید مذاکرات اولیه را با باشگاه نفت‌تهران انجام داده ام، اینطور که ما شنیده ایم گفته اند که در این هفته تسویه حساب می‌ کنند اما زمان دقیقش را نمی‌دانیم. خدا را شکر با ماندن علی آقا وضعیت تیم بهتر شد و همه تکلیف خودشان را فهمیدند و مهمترین چیز در یک تیم این است که تکلیف سرمربی مشخص شود.

او در مورد قرعه ای که اعلام شد و مصاف نفت‌تهران با الاهلی امارات در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نظرش را اینگونه بیان کرد:  به نظر من قرعه خوبی به نفت‌تهران افتاد چون بازی با الاهلی امارات نسبت به دیدار با لخویا و الهلال ساده تر است. من نمی‌ خواهم بگویم بازی راحتی دارم اما هیچ تیمی بی پشتوانه بالا نمی‌ آید، ما باید با سرمایه گذاری و هزینه کردن نسبت به تیم های دیگر وضعیت خودمان را بهتر کنیم. بازی ۴ شهریورماه برگزار می‌ شود و تا آن موقع زمان داریم. انشالله که بتوانیم تا پای فینال پیش برویم.

وقتی از این بازیکن سوال شد چه شرطی برای ماندن در نفت‌تهران دارد پاسخ داد: راستش شرط خاصی نداریم البته بعضی از مسائل شخصی است که نمی‌ توانم بازگو کنم. هر بازیکنی تلاش می‌ کند بهترین باشد و به طبع آن قرارداد بهتری ببندد. من هم هنوز آنطور که باید و شاید با باشگاه نفت به توافق نرسیده ام، انشاالله که به طور صددرصد توافق کنیم.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.