فحاشی و لیزر تاکتیک فوتبال خوزستان است؟

سرمربی استقلال تهران  پس از شکست ۲ بر یک مقابل فولادخوزستان در جمع خبرنگاران گفت: شهادت ۳ نفر از ماموران نیروی انتظامی را تسلیت می‌گویم. همچنین به تیم مذاکره کننده ایران با ۱+۵ تبریک می‌گویم به خاطر موفقیتی که برای کشورمان به دست آوردند.

قلعه نوعی افزود:من یک سال در اهواز بودم اما این برد و این شرایط پشیزی ارزش ندارد این پیروزی را به دهکردی و اسکوچیچ مدیرعامل وسرمربی فولاد تبریک می‌گویم اما این نحوه پیروزی شایسته فولاد و فوتبال خوزستان است؟ ۹۰ دقیقه چرا فحاشی شد؟ می‌گویند جو ورزشگاه امنیتی است به ما چه مربوط؟ چرا به من و بازیکنانم و همراهان تیم فحش ناموسی می‌دهند؟ آیا لیزر انداختن و فحاشی تاکتیک خاص فوتبال خوزستان است؟

سرمربی استقلال در مورد بازی گفت: تا قبل از گل اول فولاد خوب بازی کردیم اما با اشتباهات فردی به فولاد باختیم. نتوانستیم مقابل فولاد از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

تعویض خرسندنیا اصلا اشتباه نبود و من برای هجومی تر کردن تیم میلاد نوری را وارد زمین کردم.ما می خواستیم گل دوم را بزنیم و بازی را تمام کنیم اما موفق نشدیم.

فولاد آنطوری بازی می کرد که ما دوست داشتیم.آنها مالکیت توپ داشتند اما موقعیت ایجاد نمی کردند و این همان چیزی بود که ما دوست داشتیم.آنها فقط سه موقعیت داشتند که دوتای آن گل شد.

 

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “فحاشی و لیزر تاکتیک فوتبال خوزستان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.