قلعه نوعی : اگر توهینی شود جواب را به خودشان و خانواده شان بر میگردانم

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار برگشت ذوب‌آهن و استقلال اظهار داشت:در ابتدا قهرمانی بانوان عزیز را تبریک می گویم چون آنها مایه عزت جامعه هستند. امیدوارم یکسری محدودیت ها برداشته شود تا آنها در جهان هم افتخار آفرینی کنند.

* نیمه سرنوشت بازی فردا است

وی افزود: ما نیمه اول بازی را انجام دادیم و نیمه سرنوشت مسابقه فردا است. در بازی رفت نباید گل می خوردیم که این اتفاق افتاد. از رشید مظاهری تشکر می کنم که توانستند بازی را اداره کنند تا گل نخوردیم. از دقیقه ۳۵ هم رحمتی بهترین بازیکن استقلال شد و مرتب در نیمه دوم آن بازی روی دروازه استقلال بودیم.

*نه فضای مجازی داریم و نه نیازی به این کارها داریم

 قلعه‌نویی تاکید کرد: ما ۲ بازیکن تاثیرگذارمان را فردا در اختیار نداریم.البته استقلال بازیکنانی دارد که شاید غیبت نفراتش به چشم نیاید. ما فردا هجومی بازی می کنیم و تجزیه و تحلیل ما این است که فردا خوب بازی کنیم. هر تیمی بالا آمد از حالا به آنها تبریک می گویم. ما نه فضای مجازی داریم و نه نیازی به این کارها داریم. متاسفم برای آقایانی که در فضای مجازی جوری رفتار کردند که با فرهنگ باشگاه استقلال بازی می کنند.

* حدادی‌فر آمد قبلش غفوری مصدوم نبود؟

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: فرهنگ استقلال این است که ۸۰ هزار نفر در زمانی که ما در استقلال دوم شدیم تیم را ایستاده تشویق کردند. اگر ما بتوانیم خط هافبک آنها را کنترل کنیم می توانیم به آنها ضربه بزنیم.

وی در ادامه تاکید کرد:من سوالی از خبرنگاران دارم، وقتی ما حدادی فر را آوردیم و بوحمدان را به کنار فرستادیم،آیا غفوری که بازیکن مستقیم بوحمدان بود مصدوم نشد؟ پس این داستان های فضای مجازی چیست؟در مالزی وقتی باختیم تا صبح نخوابیدم ولی بیاییم قشنگی ها را به مردم نشان بدهیم.

* از سلطانی فر خواستم با این افراد مبارزه کند

قلعه نویی تاکید کرد: آقایان از من انتقاد کردند چرا به مراسم برانکو رفتم؟ این منش ایرانی ها است. فرگوسن بعد از بازی منچستر یونایتد و سیتی گواردیولا را به شام دعوت کرد، این قشنگی فوتبال است، این افراد دنبال کاسبی خودشان هستند و شما نباید به این نفرات اجازه بدهید. من هم صبح از آقای سلطانی فر خواستم که با ورود این افراد مبارزه کند که این کار را خواهد کرد.

وی ادامه داد: استقلال فردا به شکلی دیگر بازی می کند و ما هم به شکلی دیگر، فردا به دنبال این هستیم که زود به گل برسیم.

* رئال و بایرن مگر پینگ پنگ بازی کردند؟

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که فردا بازی فیزیکی و بلند تمرکز می کند یا خیر گفت:نمی دانم شاید سر شما در گوشی بوده ولی در این مورد توضیح دادم. ما ۲۱ خطا انجام دادیم و ۱۹ خطا ما.بدترین خطا را شجاعیان روی میلاد فخرالدینی انجام داد، رئال و بایرن مگر پینگ پنگ بازی کردند؟ما یک هافبک فانتزی بازیساز به زمین آوردیم که خوشبختانه جواب داد.

* بعد از انتشار لیست تیم ملی برخی بازیکنان ما باید ریکاوری روحی شوند

وی با انتقاد از اعلام لیست تیم ملی گفت: اگر فردا شب لیست اعلام می شد اتفاقی نمی افتاد، از استقلال ۷ نفر دعوت شده و این در روحیه تیمی ما تاثیر گذار است، شاید برخی از نفرات ما هم توقعی داشتند، چه اشکالی داشت بعد از بازی ما این اتفاق می افتاد؟الان برخی بازیکنان ما که انتظار داشتند دعوت شوند باید ریکاوری روحی شوند.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا فرصت برای ارسال اسامی نبوده است گفت: ارسال با اعلام فرق می کند، من نظرم این است که اسامی را تا بعد از بازی اعلام نمی کردند.

*جواب را به خودشان و خانواده‌هایشان برگرداندیم

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که اگر فردا تیمش برنده شود احتمال دارد دوباره شاهد جو منفی علیه خودش باشد گفت: البته ما همانهایی را که به ما نسبت دادند به خودشان و خانواده هایشان برگرداندیم البته اگر خانواده ای داشته باشند!

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.