لیست خرید ما لیستی در شان استقلال

اختصاصی آبی پوشان – یک مسئله ای را به کادر فنی و مدیریت استقلال میخواهیم یاد آور بشویم که اینجا استقلال است , پرافتخارترین تیم ایران و یکی از سه تیم پرافتخار آسیا . اینجا باید روی هر بازیکنی دست گذاشتند بی برو و برگشت جواب مثبت بدهد یعنی کاری کنند که مدیران تیم های دیگر هم دو دستی رضایت نامه را تقدیم کنند . برای استقلال باید هزینه کرد چون این تیم عشق و زندگی میلیونها نفر هست . اینجا باید بازیکنی آورند که در ایران بهتر از آن نباشد و در کنار جوانهای تیمهای پایه تلفیقی خوب ایجاد کرد .

اسامی که الان دهان به دهان میچرخد واقعا جای تاسف داره که چطور این اسامی حتی در حد شایعه هم میتوانند گزینه استقلال باشند . هافبک چپ ذخیره ذوب آهن و مهاجم کاملا معمولی نفت آبادان و… حتی شوخی اش هم قشنگ نیست .

آقایون درست است که سلیقه کادر فنی و نوع بازی و سیستمش میتواند در جذب بازیکن تاثیر بگذارد ولی اسمها و لیستی ما تقدیمتان میکنیم فقط در همین حد که متوجه بشوید چه اسمهایی میتوانند در شان استقلال باشند .

اگر میخواهید بازیکن با تچربه و پا به سن گذاشته بیاورید در کنار با تجربه ها بازیکنانی مثل دژاگه و قوچان نژاد و شجاعی که هنوز هم کار آیی دارند میتوانند در استقلال بازی کنند .

اگر میخواهید جوان وارد تیم کنید جوانان زیادی همچون ارسلان مطهری و احسان پهلوان و داریوش شجاعیان  و مهدی ترابی و … وجود دارند که میتوانستند در لیست خرید باشند . لیستی که شاید برای مدیران استقلال سرگیجه بیاورد و از خواندن نامشان هم هراسان شوند ولی …

اینجا استقلال است برای رضایت گرفتن یک بازیکن او را نمیفرستند دنبال نخود سیاه که برو خودت رضایت نامه بگیر اینجا اگر لازم باشد باید برای رضایت نامه گرفتن بازیکنی همچون شجاعیان که هم فنی عالی است و هم قلبا آبی ۴ میلیارد هم هزینه کرد همانطور که تیم رقیب هزینه می کند . شادی دل میلیونها هوادار خیلی بیشتر از این میلیاردها ارزش دارد و استقلال آماده و شاداب , نشاط اجتماعی را هم بالاتر خواهد برد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.