مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بعد از وقفه ای طولانی مدت از فردا آغاز خواهد شد . مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر  را بررسی میکنیم :

نفت مسجد سلیمان پیکان تهران

تیم های دوازدهم و پانزدهم جدول رده بندی فردا برابر هم قرار خواهند گرفت تا برای جدایی از جمع تیمهای قعر نشین اولین خیز خود را بردارند . نفتی ها اگر میخواهند در لیگ برتر بمانند باید از همین مسابقه امتیاز کامل بازی های خانگی را کسب کنند .

گسترش فولاد تبریزسایپای البرز

گسترش فولاد تبریز که در نیم فصل اول با فراز کمالوند هر روز به قعر جدول نزدیکتر شد برابر سایپایی قرار خواهد گرفت که با مجید جلالی نتایج خوبی در نیم فصل اول گرفتند . سایپایی ها در نقل و انتقالات نیم فصل حاتمی و کاوه رضایی را هم از دست داده اند و باید دید بازیکنان جوان این تیم میتوانند جای خالی این بازیکنان را پر کنند یا نه؟

صبای قم -پدیده مشهد

صبای قم که نتایجی خوب در نیم فصل گرفته و در میانه های جدول قرار دارد برابر پدیده ای قرار خواهد گرفت که هرچه از لیگ برتر گذشت روند نزولی به خود گرفت . آنها کاپیتان و گلزن خود یعنی عنایتی را نیز در نیم فصل دوم در اختیار نخواهند داشت .

ذوب آهن اصفهانپرسپولیس تهران

پرسپولیس که مثل چند سال اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده است کار بسیار دشواری برابر ذوب اهن اوج گرفته دارند . شاگردان گل محمدی که به فینال جام حذفی نیز راه یافته اند از انگیزه لازم برای ادامه لیگ برخوردار هستند و حال با اضافه شدن کاوه رضایی خط حمله این تیم پرقدرت تر از قبل نیز شده است .

ملوان بندر انزلی – تراکتورسازی تبریز

تراکتور سازی تبریز که صدر جدول را در اوخر نیم فصل از دست داد برابر تیم رده آخری ملوان قرار خواهد گرفت . قوهای سپید انزلی برای بقا در لیگ کاری بسیار دشوار در پیش دارند و باید از همین بازی شاگردان فیروز کریمی نشان دهند عزم خود را برای بقا جزم کرده اند .

نفت تهراناستقلال خوزستان

نبرد دو مربی جوان یعنی علیرضا منصوریان و عبدالاه ویسی میتواند جذاب و دیدنی باشد . شاگردان منصوریان که با شایستگی در صدر جدول ایستاده اند برای بقا در صدر باید خوزستانیها را با شکست بدرقه کنند .

استقلال تهرانسپاهان اصفهان

بازی بزرگ هفته , جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد . دو تیمی که ملی پوشان زیادی نیز داشته اند و با فاصله کم بازگشت ملی پوشان و این بازی , نبرد سختی پیش رو دارند ولی هواداران هیچ کدام از تیمها این بهانه ها را قبول نخواهند کرد و فقط از تیم های خود برد میخواهند تا در جمع مدعیان باقی بمانند .

فولاد خوزستان راه آهن تهران

فولاد که در نیم فصل اول و با وجود کمبود بازیکن شاهکار کرد و در جمع بالانشین ها باقی ماند در نیم فصل چند بازیکن بزرگ و خوب را به ترکیبش اضافه کرده است و بهتر از قبل میتواند نتیجه گیری کند رقیب آنها تیم قعر نشین راه آهن است که حالا حمید استیلی را بالای سر خود نخواهد دید و علی لطیفی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.