معرفی وب سایت آموزشی

در اهمیت یادگیری و علم آموزی همین بس که حضرت علی (ع) در رابطه با آن می فرماید: «هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده ی خویش کرده است». داشتن علم و آگاهی می تواند جامعه را به سوی پیشرفت هرچه بیشتر سوق دهد.

یکی از مهمترین مقاطع در دوران تحصیل در مدارس دوره متوسطه دوم یا به عبارت بهتر دبیرستان در دوره نظام تحصیلی قدیم می باشد. اهمیت این دوره به این دلیل می باشد که پس از اتمام این دوره تحصیلی آزمون کنکور و ورود به دانشگاه می باشد. در وب سایت ایران توشه با علم به این موضوع هدف و توجه خود را بر این مقطع تحصیلی متمرکز کرده و قصد دارد با ارائه اطلاعات لازم در این مورد گامی هرچند کوچک را در رابطه با یاری رساندن به دانش آموزان این مقطع بردارد.

وب سایت ایران توشه در حوزه های مختلفی چون نمونه سوال ( دانلود نمونه سوالات نوبت اول  و دوم، سوالات کنکور) و دانلود رایگان گام به گام ، خبر و… می باشد و کاربران می توانند با مراجعه به بخش مورد نظر خود به انبوهی از این موارد دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از موارد در وب سایت ایران توشه پاسخ به آزمون های درسی می باشد. این مورد برای آن دسته از کاربران و به عبارت بهتر دانش آموزان مفید می باشد که در پاسخ دادن به سوالات با مشکل رو به رو هستند و می توانند با استفاده از این بخش به نحوه حل آن مسائل دسترسی داشته باشند تا بتوانند با حل آن ها آشنا شوند.

یکی از مهمترین بخش ها نمونه سوالات درسی می باشد. این نمونه سوالات شامل نمونه سوالات نوبت اول و دوم همه درس ها می باشد که می تواند، دانش آموز با استفاده از آنها  با آزمون ها و سوالات آن درس ها آشنا شوند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.