ملاس سیاه چیست و چه خواصی دارد

ملاس سیاه چیست و چه خواصی دارد

ملاس سیاه یک محصول تولید شده از قند است. نیشکر نعناع برای ایجاد آب میوه می شود و سپس یک بار برای پختن شربت نوشیدنی پخته می شود. جوش دوم باعث ایجاد ملاس می شود.

پس از این شربت سومین بار جوشانده می شود، مایع چسبناک تیره ظاهر می شود که به عنوان ملاس شناخته شده است. این محصول دارای کمترین مقدار قند می باشد.

ملاس چیست ؟

شگفتی ملاس سیاه این است که بر خلاف شکر تصفیه شده که ارزش غذایی صفر دارد، حاوی ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی مانند آهن، کلسیم، منیزیم، ویتامین B6 و سلنیوم است.

ملاس سیاه به عنوان یک غذای فوق العاده مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که هیچ درمان معجزه آسایی نیست، مقدار زیادی از مواد مغذی با مزایای زیادی دارد.

شیرین کننده دوستدار دیابتی

اگر دچار دیابت و یک دندان شیرین هستید، کمی دغدغه دارید. در حالی که ملاس سیاه از شکر مشتق شده است و کربوهیدرات ها را به عنوان قند های دیگر اضافه می کند، ممکن است به آرامی هضم شود، که ممکن است به تثبیت قند خون کمک کند.

شما می توانید از پودر شیرین استفاده کنید. این چیزی است که کوکی های شیرینی زنجفیلی را طعم غنی متمایز می دهد.

تقویت استخوان

همه می دانند که کلسیم برای استخوان های قوی مورد نیاز است اما همه نمی دانند که منیزیم در رشد آنها نقش مهمی دارد.

ملاس سیاه حاوی کلسیم و منیزیم است، بنابراین می تواند به شما در جلوگیری از پوکی استخوان کمک کند. تقریبا ۵ قاشق غذاخوری از ملاس بلک استپ حاوی ۵۰ درصد از روزانه توصیه شده از کلسیم، ۹۵ درصد آهن و ۳۸ درصد منیزیم است.

سطوح منیزیم مناسب برای جلوگیری از بیماری هایی مانند پوکی استخوان و آسم در کنار دیگران است که می توانند بر خون و قلب تاثیر بگذارد.

خوب برای خون

افراد مبتلا به کم خونی – وضعیتی که بدن شما گلبول های قرمز کافی ندارد – اغلب احساس خستگی و ضعف می کند. یک نوع کم خونی ناشی از فقدان آهن در رژیم غذایی است.

ملاس سیاه منبع خوبی از آهن است و دارای لوسیون کالامین می باشد. حدود ۵ قاشق غذاخوری از ملاس بلک استپ حاوی ۹۵ درصد از هزینه روزانه آهن است.

علاوه بر اضافه کردن آن به دستور العمل ها، می توانید آن را به آب گرم اضافه کنید و به عنوان یک مکمل غذایی جایگزین کنید.

بسته با پتاسیم

موز ممکن است پادشاه باشد و درمان کننده پانیک محسوب می شود، وقتی که به پتاسیم می آید، اما ملاس بلکس سوپ نیز با مواد غذایی بسته بندی می شود. سعی کنید با پودر لوبیا مخلوطی از ملاس بلکستراپ را مخلوط کنید یا حتی آن را به عنوان یک لعاب برنج در مرغ، بوقلمون و یا گوشت های دیگر استفاده کنید. قاشق مرطوب مستقیم نیز می تواند به شما افزایش سریع بدهد.

مو د-فریزر

همراه با ارائه بدن خود را با مواد معدنی مهم، ملاس سیاه استفاده شده است برای حذف frizziness در موهای سفید، permed یا رنگ شده است.

 

در حالی که ریختن شربت چسبنده به طور مستقیم در موهای شما یک ایده بسیار بد است، می توان آن را با آب گرم مخلوط کرده و برای موها به مدت ۱۵ دقیقه استفاده کنید. همچنین می تواند با سایر مواد تشکیل دهنده سالم مو مانند شامپو روزانه یا شیر نارگیل ترکیب شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.