نمره بیست برای مدیریت در زمینه آینده سازی

اختصاصی آبی پوشان- استقلال دیشب از قرارداد ۸ بازیکن جوان رونمایی کرد . یکی دو بازیکن جوان دیگر هم در روزهای آینده رونمایی می شود .

انتظار داشتیم با استقبال و خوشحالی گسترده هواداران روبرو شویم ولی خیلی از هواداران همیشه منفی باف شروع به گفتن صحبتهایی مثل با این بچه ها میخواهیم قهرمان بشویم ؟ یا این همه بازیکن جوان چی خواهیم کرد .

استقلال برای قهرمانی امسال به این بازیکنان نیاز ندارد و اصلا برای قهرمانی این بازیکنان گرفته نشده اند بلکه برای آینده سازی باشگاه جذب شده اند .

اسمهای زیر را مرور می کنیم :

امید نورافکن- سیدحسین حسینی -فرشید اسماعیلی-روزبه چشمی مجید حسینی – مهدی قائدی و این اواخر آرمین سهرابیان بازیکنان جوان و کم نام و نشانی بودند که کمتر کسی آنها را می شناخت ولی به استقلال آمدند و برخی ها تا تیم ملی هم رفتند و برخی از این بازیکنان عصای دست استقلال در بازیهای اسیایی شدند و حتی ترانسفر هم از همین جوانان داشتیم .

این چرخه جوان گرایی و پرورش جوانان باید در استقلال ادامه داشته باشد . اگر از نظر اقتصادی هم به ماجرا نگاه کنیم شاید پول یک بازیکن معمولی را برای این ۱۰ جوان می پردازند و به فرض از بین این جوانان فقط دو یا سه نفر هم ب سطح اول استقلال برسند کار بزرگی خواهد بود و استقلال با کمترین هزینه صاحب ستاره هایی می شود .

بازیکنان جذب شده همگی عضو تیمهای ملی پایه بوده و یا هستند و جذب آنها به این سادگی که فکر می کنید نبوده است و تیمهای زیادی در لیگ برتر و دسته یک خواهان آنها بودند .

جوانان را نه چنان بالا ببریم که یک شبه توهم بزرگ بودن به آنها دست دهد نه چنان بکوبیم که نتوانند کمر راست کنند .

هادی صاحب خواجه-آبی پوشان

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “نمره بیست برای مدیریت در زمینه آینده سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.