پاسخ صحبتهای امیر قلعه نوعی در کنفرانس خبری

امیر قلعه نوعی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با استقلال بازهم صحبتهای جنجالی و البته همراه با بی احترامی مطرح کرد که لازم میدانیم به چند بند از این صحبتها پاسخی دهیم والبته ما همیشه بر خلاف ایشان سعی می کنیم احترام نگه داریم و پاسخ ها هم محترمانه باشد و با لحن خود ایشان نباشد :

آقای قلعه نوعی شما از جو فضای مجازی و فرهنگ هواداران استقلال در فضای مجازی گلایه کرده اید در حالی که هم ما و هم خود شما میدانیم که کسانی که به حمایت از شما در فضای مجازی اقدام میکنند چه لحن سخیف و متناسب به ارباب خویش دارند و از آن جمله می توان به چند لیدر اخراجی و سابق استقلال اشاره کرد که در یک هفته گذشته هواداران استقلال را تهدید می کردند . لطفا شما از فرهنگ هواداران استقلال نگویید که بیشتر شبیه طنز خواهد بود .

آقای قلعه نوعی شما گفته اید که این استقلالی ها بودند که خشن بازی می کردند و نه ما . دراین مورد می توانیم بگوییم یا چشمان کل ملت ایران ضعیف است یا چشمان شما . شاید هم شما بازی دیگری را دیده اید و ما بازی دیگری . داریوش شجاعیان از دقیقه اول از تکل های خشن بازیکنان تیم شما در میرفت و آنقدر با ترس بازی کرد که زانویش پیچ خورد و هشت ماه خانه نشین شد . امید ابراهیمی هم که میدانید چه بر سرش آمده است ؟ سرور جپاروف را چپ و راست میزدند و اگر حرفه ای گری او و راه انداختن آن دعوا نبود شاید او هم تا چند ماه خانه نشین شده بود . البته ما باز هم اینها را جزو حوادث فوتبالی میبینیم و در یک هفته گذشته هم در این مورد چیزی ننوشته بودیم ولی وقتی شما سطح شعور مردم را پایین میبینید باید گفتنی ها گفته شود .

به لیست تیم ملی ایراد گرفته بودید که توطئه بر علیه شما بوده قبل از بازی اعلام کنند . دل آدم به مظلومیت و تنهایی شما در این فوتبال می سوزد که چقدر شما مظلوم هستید که همه علیه تان هستند ولی ای کاش قبلش استعلام میکردید و میفهمیدید که مهلت نهایی ارسال لیست تیم ملی همین امروز بود . البته شما سابقه داشته لیست را دیر بفرستید و بگید فوقش جریمشو میدیم و همان فوقش منجر به حذف استقلال از آسیا شد . اینجا دیگر نمی شد گفت فوقش به فیفا جریمه اش را می دهیم .

شما هرکجا نشته اید و برخاسته اید گفته اید که در دسته سه با استقلال بودم در روزهای بد در کنار استقلال بودم ما هم باید عرض کنیم خدمت شما که دمتون گرم شما خیلی مشتی هستی و ما قدر دان زحمات شما هم هستیم ولی تا بحال نگفته اید از بغل همین استقلال قلعه نوعی شده ام و با خود استقلال و تراکتور و سپاهان و مس و ذوب آهن و… قرارداد میلیاردی بسته ام . بهتره برای اینکه عدالت رعایت بشه این موارد هم اشاره داشته باشید چون میدانیم شما شیر پاک یک شیرزنی را خورده اید که الان جسمش اسیر خاک است و خدایش بیامرزد .

شما شرکت در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیسی ها را جزو مرام و منش ایرانی و وظیفه خود دانستید ولی چرا همیشه این مرام برای تیم رقیب استقلال بوده است ؟ چرا حتی در برابر تشویق هواداران استقلال و التماس منصوریان هم مرام نشان ندادید ؟

و در انتها آقای قلعه نوعی عزیز , ژنرال سابق آبی ها اینکه شما برای موفقیت تیمتان تلاش کنید بسیار ستودنی است و قطعا هواداران استقلال هم همین را از شما می خواهند که با تمام وجود برابر استقلال قرار بگیرید ولی اینکه همیشه قبل از مصاف با استقلال به همراه دوستان مطبوعاتی خود درصدد حاشیه سازی به استقلال هستید بر همگان آشکار و دیگر نخ نما شده است . هواداران استقلال هم قطعا آنقدر باهوش هستند که اسیر جو سازی های جنابعالی نشده و فردا یکصدا تیم خود را تشویق کنند چون آن ها دیگر دوست ندارند مشت های شما برابرشان گره شود .

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.