پروژه خیانت به استقلال /قسمت دوم /با مشارکت دوستان علی فتح الله زاده

اختصاصی آبی پوشان- قرار شد بی تعارف و رک اسم همه افرادی که به نوعی به استقلال ضربه زده اند و می زنند نام ببریم . همین ابتدای مطلب باید عرض کنم حقیر نگارنده مطلب ارادت خاص و ویژه ای به حاج علی فتح الله زاده دارم و خدمات ایشان به استقلال بی شمار بوده ولی کارهایی که اطرافیان ایشان در دو سال اخیر برای استقلال کرده اند هم نمیشه نادیده گرفت . توجه داشته باشید که ما گفتیم اطرافیان آقای فتح الله زاده و چیز اثبات شده ای از خود ایشان نگفتیم ولی سکوت ایشان در برابر همین اطرافیان را هم شایسته نمی دانیم .

راه دور نمی رویم از همین اواخر شروع می کنیم . یک دفعه فردی به نام ایمان ابرا علم می شود و توسط چند خبرنگار نزدیک به آقای فتح الله زاده بزرگ می شود . کسی که تا این حد پول دارد که بتواند با ۵۰۰ میلیارد تومان استقلال را بخرد تا حالا کجا بود ؟ چرا کسی این آقا را نمیشناحت ؟ از چه بیزینسی به این در آمد رسیده که تا هیچ نام و نشانی نداشته است ؟

جپاروفی که بدون مشکل میخواست تمدید کند تماسهایی از سوی همین فرد به اصطلاح پولدار و ساختگی دریافت کرد و وسوسه شد . وعده و وعیدهای الکی برای جپاروف و فیش واریزی تستی و جعلی که مدرک آن را در پست زیر گذاشتیم

https://t.me/abipooshan/26083

آنها همین وعده ها را به تیام هم دادند . ابتدا پیشنهادات تخیلی براش درست کردند و این توهم را برای تیام به وجود آوردند که ارزشش چندین برابر است . سپس همین ایمان ابرا را فرستادند سراغ تیام و با فریب تیام او را به اروپا کشاند (در تصویر پیوست موجود است) وعده های دهان پر کن و بعیدی که به تیام داده شد و او هم که شناختی از جعلی بودن ابرا نداشت توهمی تر از قبل شد و انتظارات به طرز قابل توجهی افزایش یافت .

امیرحسین فتحی به عنوان عامل نفوذی وزارت به هیات مدیره استقلال اضافه می شود و همه از سوابق غیر قابل دفاع او اطلاع دارند ولی تنها کسی که از او دفاع می کند آقای نظری جویباری است (و البته آقای قلعه نوعی) .

تیترهای هدفمند روزنامه استقلال جوان هم در این مدت چیزی بوده که همگان دیده اند .

این قسمت دوم ماجراهای خیانت به استقلال است . منتظر ابعاد دیگر ماجرا باشید که نام افراد دیگری به میان خواهد آمد .
🔹استفاده از مطلب فوق با درج منبع آبی پوشان بلامانع می باشد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.