پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر سیرالئون

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه مقابل سیرالئون به شرح زیر اعلام شد:
حامد لک، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، امید ابراهیمی، علی کریمی، احمد عبدالله زاده، امید نورافکن، علی قلی زاده و کاوه رضایی

 

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه ۵: شوت آقایی از پشت محوطه جریمه سیرالئون با اختلاف کم از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

(گل اول ایران) دقیقه ۱۴: ارسال امید نورافکن با ضربه سر خانزاده تبدیل به گل اول ایران در این بازی شد.

(گل دوم ایران) دقیقه ۱۵: شوت سنگین علی قلی زاده با واکنش نه چندان خوب گلر سیرالئون همراه شد تا گل دوم ایران به ثمر برسد.

دقیقه ۳۱: ارسال بی نقص رضاییان با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد اما توپ با دیرک دروازه برخورد و در بازگشت مدافع حریف توپ را به دست آورد.

(گل سوم ایران) دقیقه ۳۵: ارسال از جناح راست با ضربه سر عالی کاوه رضایی تبدیل به گل سوم ایران شد.

دقیقه ۴۶: تیم ملی ایران نیمه دوم را در شرایطی آغاز کرد که حامد لک، کاوه رضایی و امید ابراهیمی از ترکیب ایران خارج شده و به جای این سه بازیکن سیدحسین حسینی، کمال کامیابی نیا و علی علیپور وارد میدان شدند.

(گل چهارم ایران) دقیقه ۴۷: دفع ناقص دروازه بان سیرالئون روی شوت امید نورافکن باعث شد تا توپ به علی قلی زاده رسیده و این بازیکن در شرایطی که در مقابل دروازه خالی حریف قرار داشت، با یک ضربه آرام دروازه سیرالئون را باز کرد.

در ادامه تا پیش از دقیقه ۶۰، علی کریمی، رامین رضاییان و روزبه چشمی از زمین خارج و محمد انصاری، وریا غفوری و پژمان منتظری وارد بازی شدند.

دقیقه ۶۳: سیدحسین حسینی قصد داشت با پا توپ را از محوطه جریمه ایران دور کند که ضربه او به مهاجم سیرالئون برخورد کرد اما در ادامه حسینی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۰: سیرالئون در سمت چپ زمین ایران صاحب یک ضربه خطا شد که توپ به شکل پاس به درون محوطه شش قدم ایران ارسال شد و مهاجم سیرالئون در یک موقعیت خوب ضربه محکمی را به سمت دروازه ایران زد که با واکنش بسیار عالی حسین حسینی، توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۱: حسین حسینی باز هم با یک واکنش بسیار خوب مانع از باز شدن دروازه ایران شد؛ شوت از راه دور بازیکن سیرالئون با شیرجه زیبای سیدحسین حسینی راهی به دروازه نیافت و تنها یک کرنر نصیب آبی پوشان سیرالئون شد.

دقیقه ۷۸: ارسال محمد انصاری از سمت چپ به درون محوطه جریمه سیرالئون با ضربه سر علی علیپور همراه شد که دروازه بان حریف این توپ را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۵: بازیکن شماره ۳ سیرالئون که آخرین مدافع تیمش بود، قصد داشت با یک ضربه سر رو به عقب توپ را در اختیار دروازه بان تیمش قرار دهد اما دروازه بان که جلو کشیده بود، به زحمت توپ را در اختیار گرفت و مانع از به ثمر رسیدن یک گل به خودی برای تیمش شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.