گزارش تمرین استقلال ۱۲مهر ۱۳۹۶

تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت ۱۷ برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. وینفرد شفر سرمربی جدید و آلمانی تیم فوتبال استقلال بعد از مراسم معارفه‌ای که در رختکن برای او ترتیب داده شده بود در مقابل دوربین عکاسان ایستاد و با ژستی خاص به آنها نگاه می‌کرد. این حرکت سرمربی آلمانی و نگاه خاص او به عکاسان در حالیکه بازیکنان تک تک از رختکن خارج می‌شدند باعث تعجب نمایندگان رسانه‌ها شد.

سید رضا افتخاری و اکبر عباسی ملکی از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شده و در کنار نصرالله عبدالهی کار تاکتیکی آبی‌پوشان را تماشا کردند.

* با توجه به اولین حضور شفر در تمرین استقلال، امروز خبرنگاران و عکاسان زیادی برای پوشش تمرین این تیم در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* هنگامی که شفر وارد زمین چمن شد بازیکنان را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی در ابتدا ضربه‌ای به توپ زد و بازیکنان هم از این ضربه شفر استقبال کرده و با چهره خندان به سرمربی آلمانی نگاه می‌کردند. در ادامه مک درمورت برای لحظاتی با بازیکنان به صحبت پرداخت و سپس آنها به دور زمین دویدند.

* با وجود اینکه اعلام شده بود تماشاگران نمی‌توانند در محل تمرین حاضر شوند اما امروز حدود ۲۰ نفر مجوز ورود به محل تمرین را پیدا کرده و از نزدیک اولین تمرین آبی‌پوشان را تحت هدایت مربی آلمانی زیر نظر گرفتند.
* امید نورافکن که به تازگی از اردوی تیم ملی خط خورده در تمرین امروز تیمش به صورت اختصاصی کار بدنی انجام داد و در کنار زمین وزنه زد.
* در همان ابتدای تمرین وینفرد شفر در حالیکه دروازه‌بانان استقلال مشغول تمرین بودند نزد آنها رفت، تمریناتشان را زیر نظر گرفت و سپس برای دقایقی با اشکان نامداری به صحبت پرداخت.
* مجتبی جباری با وجود بازگشت مهدی رحمتی در تمرین امروز حاضر نبود و این بازیکن به نظر می‌رسد هنوز مشکلاتش با باشگاه حل نشده اگرچه افتخاری اعلام کرد که این بازیکن باید مدارک پزشکی‌اش را کامل کند و سپس در موردش تصمیم‌گیری شود.
* علی قربانی که دست خود را مورد جراحی قرار داده، با مچ‌بند مخصوص در برنامه‌های گروهی حضور داشت. همچنین محسن کریمی امروز در کنار سایر بازیکنان تیم استقلال به تمرین پرداخت.
* با توجه به اینکه هوای تهران کمی خنک‌تر شده است، شفر امروز با گرمکن اسپورت و با تیپی خاص در محل تمرین شرکت کرد.
* مهدی رحمتی بعد از چند هفته دوری در تمرین امروز حاضر بود و در کنار سایر گلرهای استقلال زیر نظر اشکان نامداری تمرین کرد.

*در اواسط تمرین امروز بارش باران باعث شد تا مربی آلمانی درخواست لباس گرم کند و از سوی دیگر خبرنگاران و عکاسان به گوشه ای از زمین پناه ببرند.
*یعقوب کریمی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.
*صالح مصطفوی در تمرین امروز حضور نداشت. وی با حضور شفر از استقلال جدا شد.
تمرین امروز در حالی در قالب دو گروه به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که بازیکنان استقلال بعد از هر گل شادی های عجیبی انجام می دادند و قصد داشتند به هر شکل ممکن خود را به شفر نشان دهند.

درپایان تمرین بازیکنان استقلال درحضور شفر با هم عکس یادگاری گرفتند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.