گزارش تمرین استقلال ۱۵ مهر ۹۶

تمرین استقلال امروز از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری شد .

*در تمرین امروز تیم استقلال جابر انصاری و یعقوب کریمی حضور نداشتند.

* بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین امروز در سالن وزنه هتل المپیک یک جلسه تمرین بدنسازی انجام دادند.

* پیش از شروع تمرین فرشید اسماعیلی موتور یکی از لیدرهای استقلال را گرفت و برای دقایقی مشغول موتورسواری در محوطه رختکن شد. همچنین سید مجید حسینی نیز وقتی موتور سیکلت این تماشاگر را دید سوار بر آن شد و دوری در مجموعه آزادی زد و هنگامی که او مقابل رختکن رسید گفت «یادش بخیر یک زمان ما هم از این موتورها داشتیم». اسماعیلی، حسینی و شجاعیان بعد از موتورسواری در کنار هم عکس یادگاری هم گرفتند.

* هنگامی که وینفرد شفر از رختکن استقلال خارج شد یکی از تماشاگران را سوار بر موتور دید که وی با زبان آلمانی نکته‌ای را به این تماشاگر گفت و با چهره‌ای خاص و البته متعجب موتورسواری این هوادار را تماشا کرد.

* هنگامی که بازیکنان استقلال در زمین چمن جمع شدند فرشید باقری، داریوش شجاعیان و چند بازیکن دیگر در گوشه زمین مشغول گرم کردن بدن‌های خودشان بودند و به درخواست یکی از عکاسان، عکس یادگاری هم گرفتند.

* وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیش از شروع تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد تا با آنها صحبت کند، در این لحظه امید نورافکن دیرتر از سایر بازیکنان و در حالیکه هنوز بند کفش‌هایش را نبسته بود وارد زمین شد که مجبور شد با دستور شفر برای سایر بازیکنان آواز بخواند.

این موضوع باعث خنده و روحیه بازیکنان شده بود و البته بعد از آواز خوانی شفر به نورافکن گفت که خواننده خوبی نمی شود .

* در بخش اول تمرین شفر و مک‌درمورت آیتم‌های تمرینی را به بازیکنان منتقل کردند و تمرین تاکتیکی آغاز شد. استقلالی‌ها در این آیتم آقا وسط و فوتبال تحت فشار در یک منطقه معین را برگزار کرده که شفر بیشتر با هافبک‌ها کار می‌کرد. او حتی با اشاره دست از دروازه‌بانان تیم استقلال هم خواست که در فوتبال درون‌تیمی حضور پیدا کنند.

* هنگامی که بازیکنان توپی را از دست می‌دادند گروهی که برنده بازی می‌شد خوشحالی عجیبی از خود نشان می‌داد و بازیکنان در گروه‌های چند نفره شادی جالب توجهی به راه انداخته و سر و صدای زیادی زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی را فرا می‌گرفت.

* فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین بخش بعدی تمرین استقلال است

* بازیکنان استقلال بعد از پایان فوتبال درون تیمی به سرد کردن بدن های خود پرداختند

* نصرالله عبدالهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و از نزدیک نظاره‌گر کارهای تاکتیکی این تیم شد.

 تیم فوتبال استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر روز ۲۱ مهرماه در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.