آرامش در تمرین امروز استقلال بعد از تمرین جنجالی دیروز

تمرین

تمرین امروز استقلال امروز در شرایطی برگزار شد که دیروز جو نا آرامی بر تمرینات حکم فرما بود .

* حدود ۷۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شده بودند و برخلاف روز گذشته به حمایت از تیم پرداختند .

* پرویز مظلومی در ابتدای تمرین با بازیکنان تیمش جلسه گذاشت و از عملکرد آنها در بازی دربی به شدت انتقاد کرد. او البته از آنها خواست که به خودشان بیایند و شکست در این بازی حساس را فراموش کنند.

* تمرین ابتدا با گرم کردن بدن بازیکنان آغاز شد و بعد از آن بازیکنان به کارهای تاکتیکی پرداختند.

* بازیکنان استقلال امروز کمی ناراحتی شکست سنگین برابر پرسپولیس را فراموش کرده بودند و با روحیه‌ای بهتر تمرینات خود را پیگیری کردند.

* میثم مجیدی به دلیل شکستگی بینی‌اش امروز به همراه روزبه چشمی و محسن کریمی در تمرینات غایب بود. همچنین بعد از حمله روز گذشته هواداران به فرزاد مجیدی او امروز در تمرینات غایب بود و گفته می‌شود پرویز مظلومی به سرپرست استقلال مرخصی داده است.

* امروز کادرفنی استقلال تمرینات ویژه‌ای را برای خط دفاع، هافبک و حمله خود داشتند. بازیکنانی دفاعی استقلال امروز زیرنظر مجید صالح تمرین اختصاصی کردند و خط هافبک و مهاجمان استقلال هم زیرنظر سیروس دین‌محمدی و پرویز مظلومی به سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه پرداختند.

* دروازه‌بان‌های استقلال هم بعد از چند دقیقه تمرین اختصاصی به تمرینات گروهی اضافه شدند و ضربه مهاجمان را به نوبت مهار کردند.

* در پایان تمرین تا زمانی که بازیکنان بدن‌هایشان را گرم می‌کردند، امید ابراهیمی زیرنظر سیروس دین‌محمدی چند دقیقه‌ای اختصاصی تمرین کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.