آقای منتظری الان استقلال خانه شما خواهد بود ؟

پژمان منتظری مدافع ملی پوش الاهلی قطر که همه برنامه ریزی های استقلالیها را بر هم زد و معادلات خط دفاعی استقلال را در یکی دو روز اخیر پیچیده کرد در بد مخمصه ای گرفتار افتاده است .

منتظری که با پیشنهاد باشگاه الاهلی برای تمدید قرارداد روبرو شد به مسوولین استقلال پیامی داد با این عنوان که نمیتوانم به استقلال بیایم و میخواهم در سال منتهی به جام جهانی در قطر بازی کنم .

استقلالیها بلافاصله بعد از این پیام به سراغ دو گزینه دم دست یعنی کوروشی و خالد شفیعی رفتن و اتفاقا با خالد شفیعی به توافقات خوبی هم رسیدند ولی ماجرای قطر این داستان را جالب تر کرد .

در قطر پیشنهاد الاهلی آن چیزی نبود که منتظری لنتظارش را میکشید و تفاوت بسیاری بود و وقتی منتظری با آنها به توافق اولیه نرسید آنها نیز یک مدافع کره ای و یک مداقع اسپانیایی را به خدمت گرفتن تا پرونده پژمان منتظری با الاهلی بسته شود .

روز گذشته پژمان منتظری به ایران بازگشت و هم اکنون هم در ایران است و اکنون دیگر هم کادر فنی استقلال مردد است و هم خود پژمان آن استقبال گرم اوایل نقل و انتقالات را از سوی کادر فنی و مدیریت و البته هواداران استقلال نمیبیند .

قبلا هم گفتیم پژمان چه به استقلال بیاید و چه نیاید به پاس تمام زحماتی که برای استقلال قبلا کشیده است آرزوی موفقیت خواهیم کرد ولی ای کاش این انتقال با رغبت و حفظ شان باشگاه بزرگ استقلال انجام می شد .

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “آقای منتظری الان استقلال خانه شما خواهد بود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.