آقای منصوریان سوال فنی از دید شما چیست ؟

امروز باز بازی برده را از دست دادیم و باختیم . اتفاقی که در بسیاری از بازیهای این فصل افتاده است که نمیتوانیم بعد از برد نتیجه را حفظ کنیم و به برتری دست یابیم .

بعد از بازی و در کنفرانس خبری , خبرنگاری از آقای منصوریان پرسید که چرا استقلال در بیشتر بازیها نیمه مربیان را واگذار کرده و نتوانسته از گل زده خود دفاع کند که جواب آقای منصوریان بسیار عجیب بود . منصوریان در واکنش به این سوال گفت که این سوال , سوال فنی نیست و به آن پاسخ نمیدهم .

حال سوال ما این است که سوال فنی به چه نوع سوالی گفته میشود ؟ به فرض صورت مسئله و سوال آن خبرنگار پاک شد با سوالات ایجاد شده در ذهن هوادار چه کنیم ؟ آقای منصوریان بنده به عنوان صاحب رسانه های مختلف استقلالی با مجموع بالای ۳۰۰ هزار کاربر چه جوابی به خیل عظیم سوالات بدهم ؟

وقتی در یکی دو بازی این اتفاق بیافتد میشود بر حساب اتفاق و بد بیاری گذاشت ولی وقتی بارها تکرار شده است باید دنبال راه حل بود نه پاک کردن صورت مسئله چون در این صورت بازهم این اشتباهات تکرار خواهد شد .

وقتی تیمی گل میزند اینکه به چه شکل بازی را اداره کنه یک هنریست که کادر فنی باید در این زمینه خود را تقویت کند و برنامه ریزی درستی داشته باشد .

آقای منصوریان دوست داشتنی شما خود هوادار بودید و از جنس هواداران و خوب میدانید که پاسخ سوال فنی نیست برای هوادار قانع کننده نیست .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.