آقای نکونام این اشتباه را انجام نده

در خبرها داشتیم که جواد نکونام با مسوولین تراکتورسازی به توافق رسیده و طی روزهای آتی قرارداد خود را با تیم سرخپوش تبریزی به عنوان سرمربی منعقد خواهد کرد .

چون جواد نکونام را دوست داریم و او را جزو سرمایه های فوتبالی ایران میدانیم این مطلب را نوشتیم تا به نکونام عزیز یاد آور شویم که فصل دشواری پیش روی تراکتورسازی است . این تیم از نقل و انتقالات محروم است و با ۷-۸ بازیکن سال قبل خود و بقیه با بازیکنان جوان باید به مصاف تیمهای تا بن دندان مسلح برود .

در تبریز برای شروع سرمربی گری تو  پر از حاشیه خواهد بود و نکونامی که ما میشناسیم و با روحیاتی که از او میدانیم نمیتواند در سیل این حواشی غرق نشود .نکونامی که برخی صحبت های جزئی در استقلال باعث ناراحتی اش شد و نتوانست در استقلال دوام زیادی بیاورد قطعا در سیل حواشی تراکتورسازان غرق خواهد شد .

در تبریز هواداران , قلعه نوعی که تیمشان را در جام حذفی به فینال برده بود و در لیگ در مکان دوم قرار داشت بعد هر نتیجه بد مورد نوازش قرار میدادند .

آقای نکونام اگر هواداران استقلال پای منصوریان ایستادند چون او را یکی از خود می دانستند و از او خاطرات خوشی داشتند ولی تو از جنس تراکتوری ها نیستی و آنجا برای تو صبر نخواهند کرد . آنجا کسی نخواهد گفت تراکتور بازیکن نداشت آنجا سیبل خواهی شد .

ما تو را دوست داریم و میخواهیم در جایی باشی که بی حاشیه سرمربی گری را استارت بزنی . جو تراکتور تو را نابود خواهد کرد . خواهشا نرو اگر هم به فکر خودت نیستی به فکر ماهایی باش که تو را دوست داریم .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.