آنالیز بازیکنان استقلال برابر صبای قم

استقلال در دیدار با صبای قم در جام حذفی علی رغم در اختیار داشتن بازی و تسلط بر بازی نتوانست در وقتهای عادی و اضافه گلی به ثمر برساند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی استقلال موفق شد تمام پنالتی های خود را گل کند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند . ه آنالیز تک تک بازیکنان استقلال در این دیدار میپردازیم:

%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d8%b1%d8%ad%d9%85%d8%aa%db%8c

مهدی رحمتی

مهدی رحمتی در طول بازی دیروز شاید بیکارترین بازیکن میدان بود و یکی دو بار توپ های نه چندان سخت را دفع کرد و به جز آن موقعیت چندانی نصیب حریف نشد ولی در ضربات پنالتی با گرفتن پنالتی اول صبا ورق بازگشت و بازیکنان استقلال با روحیه بالا پنالتی های خود را به ثمر رساندند .

مجید حسینی

مدافع جوان و قابل اعتماد استقلال که آینده درخشانی در انتظار اوست . روز گذشته همراه پادوانی با تجربه زوج خوبی را در خط دفاع تشکیل داده بودند .

%d9%be%d8%a7%d8%af%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c

پادوانی

از وقتی پادوانی به خط دفاعی استقلال اضافه شده است دفاع این تیم سر و سامان خوبی گرفته است و گلهای کمی دریافت کرده .

یعقوب کریمی

یعقوب کریمی یکی از بهترین های استقلال در روز گذشته بود . یعقوب روند رو به رشد خوبی در بازیهای اخیر داشته و هم در کارهای دفاعی خوب عمل میکند و هم در نفوذها خط دفاعی حریف را آزار می دهد .

مگویان

بازیکن تعویضی استقلال که بعد از ورود به زمین عملکرد مناسبی داشت و مثل بازی قبلی که یک سانتر خوب منجر به گل داشت در بازی روز گذشته هم یکی دو سانتر خوب و خطرناک به روی دروازه حریف داشت که بازیکنان خط حمله استقلال قدر این موقعیت ها را ندانستند .

بهنام برزای

بهنام برزای بعد از مدتها در ترکیب استقلال قرار گرفت و اینبار در نقش مدافع و در پست غیر تخصصی قرار گرفت که در این پست هم عملکرد قابل قبولی داشت و از شانس بدش دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت .

فرشید باقری

فرشید باقری شاید آن بازیکنی که بتواند میانه میدان را در استقلال بیمه کند نیست و فاصله او با سطح بازی امید ابراهیمی و روزبه چشمی زیاد است و گاها اشتباهات عجیبی در میانه میدان و لو دادن های توپ بی مورد دارد که خطرناک میشود .

بختیار رحمانی

بختیار نسبت به بازیهای قبلی عملکرد بهتری داشت و هرچند با بختیار مورد انتظار زیاد فاصله دارد ولی باز هم در بازی روز گذشته مفید بازی کرد .

فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی هم یکی از خوب های بازی دیروز استقلال بود و یک گل زیبا هم زد که آفساید اعلام شد و یک موقعیت خیلی خوب در اواخر بازی داشت که نتوانست به گل تبدیل کند . با بودن فرشید خط هافبک استقلال طراوت بیشتری دارد .

جابر انصاری

دیروز روز خوب جابر نبود و نتوانست آنطور که باید بازی کند و در چند پاس هم اشتباه کرد و موقعیت را از استقلال گرفت .

 %d8%a2%d8%b1%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b4%db%8c%d9%86

آرش افشین 

افشین بعد از مدتها در ترکیب استقلال قرار گرفت و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و فرارهای خوبی داشت که در دو مورد باعث شد بازیکنان حریف کارت زرد دریافت کنند . افشین در صورت اعتماد بیشتر میتواند برای استقلال مفید باشد .

محسن کریمی

سرعت و تکنیک محسن کریمی هر خط دفاعی را اذیت میکند ولی محسن کریمی کمی عجول بازی میکند و باید آرامش را هم به بازی خود اضافه کند تا بیشتر بتواند مفیذ واقع شود .

علی قربانی

در دقایقی که به زمین وارد شد چند بار در موقعیت خوب قرار گرفت و چند ضربه سر هم به سمت دروازه حریف شد و با توجه به دقایق حضر در زمین میتوان به او نمره قابل قبولی داد .

امید ابراهیمی

بازیکن با غیرت و متعصب استقلال که در کنار تیم بودنش هم نعمت بزرگی است . امید با صحبت هایی که قبل از بازی از نیمکت منتشر شد و حرفهای روحیه دهنده به بازیکنان جوان و توصیه هایی که به آنها داشت و سپس در کنار زمین و در حین حضور در زمین و زدن ضربه زیبای پنالتی نقش تعیین کننده ای در پیروزی استقلال داشت .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.