آنالیز تیم پدیده قبل از دیدار با استقلال

اختصاصی آبی پوشان – پدیده مشهد در هفته پنجم میهمان استقلال تهران خواهد بود . این تیم دقیقا زمانی به استقلال خورده است که یاران منصوریان محکوم به برد در این دیدار هستند .

پدیده از ۴ بازی قبلی خود یک برد – یک شکست و دو تساوی به دست آورده است و با ۷ گل زده و ۵ گل خورده و ۵ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد .

پدیده ای ها برخلاف استقلال که کم گل میزند و کم گل میخورد , ژیاد گل میزنند و زیاد گل میخورند .

در این دیدار احتمالا پدیده با ترکیب شهاب گردان -سید عبدالله حسینی -محمدحسین مرادمند -رضا ناصحی-اکبر ایمانی-معین عباسیان-محمد قاضی-محمدرضا خلعتبری-امین قاسمی نژاد -اکبر صادقی-محمدرضا خانزاده  به مصاف استقلال خواهد رفت .

قدرت پدیده و راه های گلزنی این تیم :

عمده حملات پدیده مبتنی بر نفوذ از کناره ها و سانتر از جناحین است و تغذیه بازیکنان سرزن این تیم .در کنار سانتر از جناحین پدیده ای ها بازیکنان شوت زن خوبی دارند که میتوانند با شوتزنی دروازه استقلال را تهدید کنند .

راهکار مقابله با پدیده :

عرض شد که عمده حملات و موقعیت های پدیده ای ها با سانتر از جناحین ایجاد می شود و باید دو مدافعراست و چپ استقلال در این دیدار به خوبی وظایف دفاعی خود را انجام دهند . قطعا در دفاع چپ استفاده از یعقوب کریمی مشکلات زیادی را برای استقلال به وجود خواهد آورد .

در داخل محوطه جریمه نیز مدافعینی چون مجید حسینی – منتظری یا پادوانی هرکدام داخل زمین بودند باید مواظب سرزنی قاضی و یا خانزاده جلو کشیده و بازیکنان سرزن پدیده باشند .

استفاده همزمان از نورافکن و چشمی در هافبک دفاعی در این دیدار بسیار ضروری است زیرا هافبک های شوتزنی چون صادقی و ایمانی و حتی قاضی میتوانند در صورت داشتن فضا در جلوی مدافعین استقلال خطرناک ظاهر شوند و باید جلوی مدافعین استقلال توسط این دو هافبک دفاعی جوان پوشش داده شود .

روشهای گلزنی به پدیده :

پدیده همانقدر که راحت گل می زند راحت هم گل میخورد و در صورتی که استقلال به این تیم فشار بیاورد می تواند دروازه این تیم را باز کند . مهاجمین استقلال در این دیدار باید بیشتر قدردان موقعیت هایی باشند که برایشان ایجاد می شود . استفاده از جابر انصاری در نوک خط حمله و یا قائدی ( در صورت توان جسمانی)  در نوک خط حمله می تواند روی دروازه پدیده خطرات زیادی ایجاد کند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.