آن روی دیگر شفر که ندیده بودیم

ما هم تا به حال شفر را اینطور آشفته و عصبی و مضطرب ندیده بودیم. گذراندن یک شب سخت و یک شکست تلخ تر برای مردی که یک نیم فصل رؤیایی را با استقلال گذرانده بود، آنقدر برایش غیرقابل تحمل و باور بود که هر عکس العملی که نشان می داد می دانستیم که از آشفتگی و اضطرابش است نه چیز دیگری.

اما ما از شفر بیش از این انتظار داریم که در لحظات حساس و بازیهای سخت که گره به کار استقلال می افتد و درهای پیش رویش بسته می شوند، برایمان گره گشا باشد درست مثل فصل گذشته، فصلی که خاطره انگیز برایمان بود و یک نیم فصل بدون شکست را برایمان خلق کرد..
آری از شفر به عنوان مرد باتجربه و موسفید انتظار داریم که لااقل حتی اگر نمی تواند برایمان گره گشا باشد و نتیجه ای را تغییر دهد، لااقل آن همه آشفتگی و اضطراب و نگرانی هایش را در رفتارش مقابل دیدگان هزاران هزار تماشاگر پنهان کند.
هوادار وقتی سراسیمگی و آشفتگی و عصبانیت سرمربی تیمش را می بیند ناخودآگاه خودش هم از خود بیخود می شود و رفتارهایی به مراتب سنگین تری را به وجود می آورد.
ما از شفر می خواهیم که در این فصل عیار واقعی اش را با بازیکنانی که در اختیار دارد ثابت کند، هر چقدر هم دست و پا بسته باشد لااقل در تیم بزرگی چون استقلال مربیگری می کند و باید برای اثبات خودش همه تلاشش را خرج کند.
✍🏻 محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.