از حق استقلال هرگز کوتاه نمی آییم

🔹اسمش شایعه است یا واقعیتی که بعدها خودش را نشان خواهد داد باعث این التهاب و آشفتگی بین هواداران آبی شده است.
🔹هواداران هنوز که هنوز است به وعده و وعیدهای مدیرعاملی دل خوش کرده اند که از بدو حضورش در استقلال از دفاع از حق این تیم سخن گفت.
🔹پرونده ای را برای استقلال در آسیا باز کرد که از حق ضایع شده این تیم در سوپرجام، جامی که اصلا برگزار نشد دفاع کند.
🔹حال و پس از گذشت بیش از شش ماه از بازگشایی و پیگیری های این پرونده زمزمه های تلخ و ناگواری که شاید در حال حاضر بیشتر یک شایعه باشد رنگ واقعی به خود گرفته است.
🔹اگر قرار بر کوتاه آمدن بود که استقلالی ها همان شش ماه پیش بدون شکایت و شکایت کشی ها و صرف هزینه های میلیونی کوتاه می آمدند و با طرف خود بر سر نتیجه ای مصالحه می کردند.
🔹اگر قرار هم بر بازی دادن یک بازیکن خارجی است که اصلا هنوز نمی دانیم بار فنی او چیست و چگونه است و برای بازی دادن او در لیگ باید دست به معامله ای ناموزون و نامتعادل زد که باز هم هرگز نمی توانیم معنای آن را متوجه شویم.
🔹در هر حال قرار هم نیست که هر شایعه ای که بر سر زبان ها افتاد در مورد آن زود جبهه گرفت و آن را بزرگ و بزرگ تر کرد، اما بارها و بارها یاد گرفته ایم که واقعیت ها را گاهی در همین شایعه های کوچکی می توان جستجو کرد که فرداها اصل خودشان را نشان خواهند داد.
🔹همیشه قرار نیست که آقایان در منصب خود باقی بمانند و روزی که این پست و مقام را به دیگری تحویل خواهند داد به فکر افشاگری ها می افتند.
🔹در هر حال ما در مورد موضوع استقلال و اتفاقات پیرامون تیم محبوبمان و وعده و وعیدهای مسئولان باشگاه که پای آن صبر کردیم هرگز ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.