از صدا و سیما متشکریم

اختصاصی آبی پوشان -حقیر نگارنده متن همیشه منتقد سیاست های صدا و سیما بوده و هستم چه زمان آقایان لاریجانی ،ضرغامی ،سرافراز و چه اکنون که دوران ریاست آقای علی عسگری بر این نهاد است همواره از آن سازمان گله مند هستم که چرا به جای جذب مخاطب ، ایرانیها را به سمت شبکات خارجی و گاها نا امن سوق می دهد . ولی باید کارهای خوب را هم گفت و تشکر کرد تا رعایت انصاف را کرده باشیم .

دیروز مراسم قرعه کشی جام جهانی برگزار شد و به جز بخش هایی (که با جو کنونی شاید امکان پخش در این برهه را ندارد ) بقیه مراسم پخش شد . شاید تابو شکنی بود به تصویر کشیدن بازوان زنی در صدا و سیمای ایران بعد از انقلاب ولی از صراحت کلامم در این بخش عذر خواهی می کنم که نه با دیدن این بازوان حالت مردی ایرانی عوض شد و نه تمرکز از اصل ماجرا(قرعه کشی) رفت به سمت بازوان یک زن . اگر هم حالت مردی با دیدن این تصاویر دچار تغییر شده باشد واقعا نیاز به یک روانپزشک حس می شود و نمی شود جامعه را به خاطر استثنا ها محدود کرد.

به هر حال قدم مثبتی بود برای صدا و سیما که در صورت پیش گرفتن سیاست درست می تواند مخاطبین را در شبکه های داخلی نگه دارد و به سمت شبکه های بیگانه سوق ندهد چون به هر حال و به هر طریقی با تکنولوژی های موجود مردم برنامه های اینچنینی را خواهند دید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.