استعفا حقی برای کی روش و تاوانی برای رحمتی

سید مهدی رحمتی در مقطعی به دلیل مشکلات روحی و جسمی و فضای حاکم بر تیم ملی از حضور در تیم ملی به طور موقت استعفا داد . بعد از این اتفاق او هرگز به تیم ملی دعوت نشد و کی روش سرمربی تیم ملی مدعی شد که کسی که به تیم ملی پشت کرده و از تیم ملی رفته به این تیم باز نمیگردد . برخی افراد که خود را مدرن و روشن فکر میدانند از این تصمیم حمایت کردند و کارلوس کی روش را به دلیل مبارزه با آنچه بازیکن سالاری عنوان میشد ستایش کردند .

تا اینجا یک بخش از قضیه هست و بخش دوم بخش جالب ماجراست و آن هم جایی است که مربی موزامبیکی تیم ملی هر از چند گاهی که نیاز به مرخصی بیشتر و اروپا گردی دارد و یا میخواهد خواسته های خود را به مسوولان تحمیل کند استعفا میدهد و بعد به راحتی باز میگردد . جدیدا و برای چندمین بار کیروش استعغایی نوشته است و بعد از بازی با عمان هم با اجرای شوی زنده و با حرکات دست به خداحافظی با تماشاگران پرداخت اتفاقی که هم من هم شما هم مسوولین و هم خود کیروش میداند فیلمی بیش نیست و کیروش جایی نمیرود و در واقع جایی بهتر از ایران برای ماهی گرفتن از آب گل آلود پیدا نمیکند .

حال جالب است استعفای رحمتی پشت کردن به تیم ملی محسوب میشود و استعفاهای کیروش امتیازات بعدی برای او و استراحت های طولانی مدت را دارد .

رحمتی--کیروش

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.