استقلال؛ قهرمانی در لحظات آخر را هم تجربه کن

🔹هنوز از یاد نبرده ایم آن چند فصلی که با قدرت تا هفته های پایانی صدرنشین جدول بودیم، اما در چند هفته مانده به پایان لیگ با کسب چند نتیجه دور از انتظار، تیم های پایینی از استقلال سبقت گرفتند و داغ قهرمانی لیگ را بر دلمان گذاشتند.
🔹هنوز از خاطرمان این گونه از دست دادن جام قهرمانی نرفته است والا اگر کمی خوش شانس بودیم و کمی بیشتر در کسب امتیاز دقت می کردیم حالا تعداد قهرمانی های تیم محبوبمان در لیگ به ۶ یا ۷ قهرمانی می رسید.
🔹همیشه از هفته های پایانی استقلال زخم خورده است، مصدومیت های نابهنگام، از دست دادن بازیکنان ستاره به هر دلیلی و از آن سو کسب نتایج باورنکردنی باعث عقب افتادن از قهرمانی شده است.
🔹اما این فصل با تمام آن فصل ها کاملا متفاوت است.. استقلال در تمام ۲۱ هفته گذشته صدرنشین جدول اصلا نشده است یا اگر به صدر رسیده، این صدرنشینی موقت یکی دو هفته بیشتر طول نکشیده است.
🔹اما قهرمانی نیم فصل یا حتی صدرنشینی در هفته های مختلف لیگ هرگز معیار قهرمانی و کسب جام برای هیچ تیمی نبوده و نیست. و جام قهرمانی را تنها و تنها به تیمی می دهند که در هفته پایانی صدرنشین جدول بوده و بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد.
🔹تنها ۹ هفته، ۹ بازی تا پایان لیگ باقیمانده است یعنی در حدود دو ماه دیگر داستان لیگ به پایان خواهد رسید.
🔹شاید در اوایل فصل یا حتی اواسط فصل کسی فکر این را نمی کرد که استقلال بتواند کم کم به بالای جدول صعود کند و حالا یکی از چهار تیم بالانشین جدول باشد و اختلاف امتیازش با صدرنشین تنها ۲ امتیاز باشد.
🔹اما حالا به طور قطع می توان گفت که استقلال تیم چهارم جدول هم بخت قهرمانی دارد و چه زیباست که برای اولین بار هم که شده، استقلال بتواند در هفته های پایانی و لحظات آخر لیگ به صدر برسد و جام قهرمانی را بدست بیاورد.
🔹این امر دور از انتظار و دسترس نیست اگر استقلال بتواند همانگونه که در ۲۱ هفته تلاش به رده چهارم رسید در این ۹ هفته هم سعی و تلاشش را دوچندان کند، رسیدن به قهرمانی زیباترین اتفاق پایان این فصل لیگ برتر برای آبی ها خواهد شد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.