استقلال بی نیاز به بمب | یک نقل و انتقالات منطقی و به دور از احساسات

اختصاصی آبی پوشان – چندین سال قبل بود که فتح الله زاده واژه بمب را در نقل و انتقالات باب کرد و بعد آن همه دنبال ترکاندن بمب در فصل نقل و انتقالات بودن .اما آیا امسال استقلال نیاز به بمب ترکاندن دارد ؟ اصولا لیگ ایران بمبی برای ترکیدن دارد ؟

جواب هر دو سوال خیر است . یعنی نه لیگ ایران بمبی دارد و نه استقلال نیازی به ترکاندن بمب دارد . لیگ ایران طوری خالی از ستاره شده که حتی به انتقال بهترین بازیکن لیگ هم نمی شود واژه بمب به کار برد .

چه بمبی میخواهد بترکد بزرگتر از بازیکنان خود استقلال ؟ به قول کمالوند مگه گنده تر از وریا و جپاروف و تیام و ابراهیمی و… تو این لیگ داریم؟ مسلما خیر نداریم .

استقلال با مربی با دانش و با تجربه خود نیازی به ترکاندن بمب ندارد و خیلی بی سر و صدا بهترین بازیکنان لیگ در پست هایی که نیاز دارد را حذب می کند تا نقاط ضعف خود را پوشش دهد .

شفر به دنبال بهترین دفاع چپ و راست لیگ گذشته رفته و این نشان میدهد او لیگ را کامل زیر نظر داشته است . یکی از بهترین مدافع وسط های لیگ جذب استقلال خواهد شد و دو وینگر خوب هم مدنظر هستن که توافق شده است و قابلیت های آقاخان هم بر هرکسی که بازی او را دیده مشخص است .

استقلال خیلی بی سر و صدا نقاط ضعف خود را پوشش می دهد تا بتواند فصل بعد از هفته اول برای قهرمانی استارت بزند در لیگی که هم سپاهان هزینه می کند هم تراکتور و هم تیمهای قدرتمند دیگری حضور خواهند داشت و البته خود را آماده مصاف با غولهای آسیا می کند .

به شفر و کادر مدیریت استقلال اعتماد کنیم و حداقل امسال در نقل و نتقالات از واژه بمب استفاده نکنیم و بدانیم بمب اصلی ما خود شفر است که حسابی باروت دور خود جمع می کند برای یک انفجار بزرگ .

هادی صاحب خواجه-آبی پوشان

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “استقلال بی نیاز به بمب | یک نقل و انتقالات منطقی و به دور از احساسات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.