استقلال را قلبا دوست دارم

کرار جاسم در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با عذر خواهی مجدد از عکس العملش نسبت به اخراج خود در بازی با سایپا گفت:

من در آن لحظه احساسی شدم و نسبت به داور بازی عکس العمل نشان دادم که یک عکس العمل احساسی بود.

باز هم از داوران ایرانی عذر خواهی می کنم و خواهش می کنم که به خاطر یک اشتباه من در زمان حضورم در تراکتور سازی با ذهنیت منفی نسبت به من قضاوت نکنند.

هافبک عراقی استقلال در ادامه افزود:

از باشگاه استقلال تشکر می کنم که پیگیر مشکلات من است ولی هواداران بدانند که من آنها و باشگاه استقلال را نیز قلبا دوست دارم و به خاطر این تیم حاضرم از جانم نیز بگذرم.

استقلال تیم محبوب من و کشور ایران کشور دوم من است ودارای لیگ بسیارقوی ومنظمی است کرار جاسم که با حضور وکیل خود صحبت می کرد اضافه کرد:

می بینید که من به زبان فارسی کامل مسلط نیستم و بدون کمک همراهانم نمی توانم فارسی را راحت صحبت کنم. در مورد اظهار نظر های من راجع به فدراسیون نیز سو تفاهم شده است و مطمئن باشید منظور من چیزی نبود که به زبان آورده ام.

من در فوتبال ایران حضور دارم و مطمئنا درباره فوتبال ایران این حرفها را مطرح نکرده ام. از شما می پرسم من اگر فوتبال ایران و فدراسیون را قبول نداشتم به اینجا می آمدم؟

وی ادامه داد:

همه در آسیا می دانند فوتبال ایران از پیشرفته ترین کشورها است و من صحبت دیگری مطرح کردم که اینگونه برداشت شد.

کرار در پایان تصریح کرد:

قصد دارم تا پایان فصل بدون حضور وکیل خود با رسانه ای صحبت نکنم و تنها از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال صحبتهایم منعکس خواهد شد و اگر مکالمه ای با دوستان رسانه ای داشته باشم نیز این مکالمات خصوصی است و به شکل مصاحبه نباید منتشر شود تا این سو تفاهم ها ایجاد نشود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.