استقلال ۴ تیم ملی دانشجویان ۴

دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی دانشجویان با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید.
دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی دانشجویان از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به ۲۵۰ تماشاگر برگزار شد. نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود اما در کمال تعجب بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید. هر ۴ گل تیم ملی دانشجویان را محمد اوسانی به ثمر رساند که گل‌های وی روی اشتباهات بچه‌ گانه مدافعان و دروازه‌بان استقلال از خط دروازه این تیم عبور کرد. اوسانی در نیمه دوم بارها و بارها مدافعان و دروازه‌بان استقلال را دریبل کرد و در حالی که رحمتی درون دروازه بود این بازیکن ۳ گل در نیمه دوم و یک گل در نیمه اول به ثمر رساند. گل‌های تیم ملی استقلال را مگویان، برهانی (پنالتی)، علیرضا رمضانی و فرشید اسماعیلی (پنالتی) به ثمر رساندند.

محمد اوسانی در بازی دوستانه استقلال در ورزشگاه شهر قدس هم ۳ گل به ثمر رسانده بود که در مجموع دو بازی موفق شد ۷ بار دروازه آبی‌پوشان را باز کند که البته در آن مسابقه خبری از مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو نبود.

در جریان این مسابقه فرشاد کرمی مربی تیم ملی دانشجویان و دستیار توپالیدیس در تیم راه‌آهن بارها به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرد.

تیم فوتبال استقلال فردا یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار خواهد کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.