اسماعیل شریفات و قلعه نوعی و علامت سوالی دیگر

اختصاصی آبی پوشان – اسماعیل شریفات بازیکن فولاد خوزستان به ذوب آهن اصفهان پیوست .

این خبر شاید در ظاهر یک خبر نقل و انتقالاتی ساده باشد ولی یک علامت سوال به علامت سوالهای مقابل آقای قلعه نوعی اضافه میکند .

شریفات زمانی که در استقلال اوج گرفته بود و در کنار فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال دلربایی میکرد و لقب اسی مسی گرفته بود با بازگشت امیر قلعه نوعی به روی نیمکت استقلال در میان ناراحتی هواداران و خود اسماعیل شریفات او را از لیست تیم خود کنار گذاشت . این جدایی شریفات از استقلال هرگز به وصال دوباره منجر نشد و او برای همیشه از استقلال رفت . بازیکنی که میتوانست تا سالها برای استقلال مفید باشد و به محبوبیت بزرگی نزد هواداران استقلال دست یابد . شاید ترس از همین محبوبیت زیاد و شاید آن بازوبندی که فرهاد مجیدی بر بازوی اسماعیل بست باعث جدایی او از استقلال شد …

اما بعد از سالها اینبار امیر قلعه نوعی و اسماعیل شریفات به هم رسیدند و در کنار هم برای ذوب آهن کار خواهند کرد . به راستی در این سالها کیفیت فنی شریفات بالاتر رفته که آقای قلعه نوعی او را خواسته ؟ و یا اینکه طرز فکر او عوض شده است و یا اینکه فوتبال ایران تهی از بازیکن خوب شده است ؟به هر حال هر چیزی که هست یک علامت سوال دیگر در کنار سایر علامت سوالها روبروی امیرخان قلعه نوعی قرار می گیرد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.