اصل کار ما در دادسرا خواهد بود

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال اظهار داشت: خوشحالم که در شهر اولین‌های خاورمیانه حضور دارم. مسجد سلیمان جزو ۷۶ موردی بوده که در اولین‌های خاورمیانه قرار گرفته است.

وی افزود: امیدوارم دولتمردان به این شهر توجه کنند. در این شهر چاه اول، اولین‌ها از جمله خط راه‌آهن، زمین گلف، بیمارستان، استخر سرپوشیده و… بوده و امیدوارم این شهر به آنچه لیاقتش است برسد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: مسجدسلیمان واقعا مردم میهمان‌نوازی دارند و مسئولان و مردم این شهر استقبال خوبی از ما کردند. از فوتبال باید لذت برد اما در مملکت ما برعکس است. خوشبختانه در مسجدسلیمان اینطور نیست و از فرماندار شهر گرفته تا مردم به استقبال ما آمدند. این از زیبایی‌های فوتبال است.

قلعه‌نویی ادامه داد: نتیجه یک بازی پس از یک هفته به فراموشی سپرده می‌شود مانند تب جام جهانی که فروکش کرد. از دوستان دانشگاه آزاد نیز تشکر می‌کنم که به ما لطف داشتند.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: من بازی آخر نفت را دیدم و معتقدم تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است. تیمی که بتواند در دیدارهایش ایجاد موقعیت کند خطرناک است و نفت در همه بازی‌ها این کار را انجام داده و اگر نتوانسته گل بزند روی بدشانسی یا مسائل دیگر بوده است. به نظرم جایگاه نفت مسجدسلیمان انتهای جدول نیست.

قلعه‌نویی گفت: به بازیکنانم گفته‌ام که سخت‌ترین بازی ما تا اینجای لیگ بازی با نفت است چون تیم جوان و باانگیزه‌ای است و مربی خوبی به نام باقری‌نیا دارد که برای فوتبال خوزستان زحمت می‌کشد. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و تاکتیکی باشیم.

وی در خصوص وضعیت زمین ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان اظهار داشت: من وقتی کیفیت زمین را دیدم اعتقاد پیدا کردم که این زمین جزو زمین‌های خوب ایران است، البته ممکن است ورزشگاه اشکالاتی داشته باشد اما به خاطر کیفیت زمین فردا می‌توانیم شاهد یک فوتبال جذاب باشیم و نتیجه هم دست خداست.

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا بهتر نیست به ترکیب استقلال مهاجم جدیدی اضافه شود گفت: من اعتقاد دارم که در ۵۰ متر رو به جلو زمین بسیار خوب هستیم و تا امروز هم بیشترین گل زده را داشتیم اما اگر در این قسمت مشخص شود در این بخش ضعف داریم. حتما در نیم فصل این مسئله را پوشش می‌دهیم. دنبال این بودیم که مهاجمانی به استقلال اضافه کنیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم هر چند همین مهاجمان ما هم بسیار خوب و گلزن هستند و هفته به هفته بهتر می‌شوند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا فردا تیمش می‌تواند مانند بازی‌های گذشته برد پرگلی مقابل نفت به دست بیاورد خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. مگر کسی باور می‌کرد برزیل در کشور خودش در دو بازی ۱۰ گل بخورد آن هم در شرایطی که یک بازیکنش را در اختیار نداشت. به خاطر همین می‌گویم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

قلعه‌نویی درباره اینکه احساس می‌شود بازیکنانش در برخی پست‌ها با هم فاصله فنی دارند، گفت: بازیکنانی که در هر پست داریم از نظر فنی به هم نزدیک هستند اما شرایط طوری شده که باید جابه‌جایی‌هایی صورت بدهیم. مثلا خرسند‌نیا یکی از خوب‌های ایران در پست هافبک دفاعی است اما تا امروز نتوانستیم از او در جایگاه خودش استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: مهمترین چیز برای ما این است که در زمین بازی خوبی انجام دهیم، نتیجه هم دست خداست.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه کمیته اخلاق وی را از اتهامات زده شده مبرا دانسته، گفت: وقتی شما در کارتان به خدا توکل می‌کنید از هیچ چیزی نباید هراس داشته باشید. از قبل مشخص بود که این جریان یک بازی بود. من ناراحت ایمان موسوی هستم چون او باید یکی از بازیکنان خوب ایران شود اما او را درگیر یک بازی کردند که نباید در آن قرار می‌گرفت.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: این رای بخشی از پیگیری‌های ما بود و اصل کار ما در دادسرا خواهد بود و تا انتها نیز می‌خواهم پیگیر آن شوم. قداست فوتبال ما زمانی شکسته شد که بازیکن مقابل مدیرعامل قرار گرفت که این موضوع برای ۱۲،‌۱۳ سال پیش بود که در دوره امیر عابدینی اتفاق افتاد. این مسائل فوتبال ما را به بیراهه می‌برد. من آدمی هستم که می‌خواهم مبارزه کنم و تا انتهای این مسئله هستم حتی اگر به قیمت رفتنم از فوتبال تمام شود.

وی افزود: باید حرمت‌ها حفظ و از بین رفتن حرمت‌ها ریشه‌کن شود. نمی‌خواهم در مورد حکم کمیته اخلاق صحبت کنم اما به نظرم وقتی با آبروی فردی بازی می‌شود باید محکم آن را پیگیری کرد؛ با این حال کار اصلی ما در دادسرا خواهد بود.

سرمربی استقلال در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: شروع بازی یک بحث و اتفاقات درون آن نیز بحث دیگری است. هدف اول ما گل نخوردن و سپس گل زدن است. در مورد نقاط قوت تیم مسجد‌سلیمان باید بگویم که آنها تیم باانگیزه‌ و با تکنیکی هستند و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند. باید فضای لازم را از بازیکنان تکنیکی آنها بگیریم. در مورد نقاط ضعف آنها نیز اجازه دهیم صحبتی نکنم.

قلعه‌نویی در خصوص امیدوار رضایی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال که اصالت مسجدسلیمانی دارد گفت: دکتر رضایی انسان بزرگی است که نگاه خدمتی‌اش رنگی نبود. او ایران را دوست داشت و مطمئنا فرد قوی بود که چند دوره نماینده این شهر بود. او زمانی هم که در تهران حضور داشت نگاهش نگاه خدمت بود. خودم شاهد بودم که در بیمارستان لقمان بارها کمک می‌کرد. او عاشق مسجدسلیمان بود و همین که نفت مسجدسلیمان در این شهر بازی می‌کند نشان می‌دهد که او برای این تیم کم زحمت نکشیده است.

وی در مورد اینکه در اظهار نظری گفته بود کار به جایی رسیده که امیدوار رضایی برای باشگاه استقلال تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: اصلا چنین حرفی نزده‌ام.

قلعه‌نویی در خصوص تفاوت استقلالِ امسال با فصل گذشته خاطرنشان کرد: شرایط ما نسبت به سال گذشته بهتر است. سال گذشته در جناح چپ و راست حرکت لازم را نداشتیم اما امسال این اتفاق می‌افتد.

قلعه‌نویی گفت: منچستریونایتد نیز سال گذشته نتایج ضعیفی دیوید مویس گرفت و هنوز هم با فن‌‌خال نتایج لازم را نگرفته است. قشنگی فوتبال به این است که نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد. شما منچستر را در نظر بگیرید که سال گذشته همان امکانات سال‌های قبل را داشت اما نتیجه نگرفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.