التماس هواداران استقلال به بازیکنان دلال محور و شاخ مجازی

فضای مجازی هرچند برای استقلال مزیت های زیادی داشته ولی در مقابل مضرات کمی هم نداشته است .

هواداران استقلال با هر سطح از دانش فوتبالی و با هر سن و هر معلوماتی ارتباط مستقیمی با بازیکنان گرفتند و هرکسی بدون هیچ محدودیت و خط قرمزی برای خود رسانه ای زد .

این افراد غالبا اسیر جو رسانه ای و بازیچه دست مافیاهای رسانه ای می شوند .

در چند سال گذشته هواداران استقلال هر وقت اسم مهاجم می آمد ماهان بغدادی را دوای درد استقلال می دانستند و او را منجی استقلال و جانشین فرهاد مجیدی . حال اینکه این هواداران اصلا اطلاع نداشتند که ماهان بغدادی فوتبالیست نیست و سابقه فوتبالی ندارد و فقط در محلات سوئد با رفقای خود فوتبال بازی کرده است . او به واسطه داشتن صفحه اینستاگرام نسبتا قوی و همچنین به واسطه شغل قبلی پدرش در فوتبال و آشناهایی که در اطراف فوتبال داشت شروع به تبلیغات کرد و هواداران جوگیر استقلال او را تا مقایسه با رونالدو بالا بردند( بدون دیدن حتی یک کلیپ یک دقیقه ای) ماهان بغدادی سه بار در تمرینات استقلال حاضر شد(به واسطه دوستان گردن کلفتی که داشت) و هر سه بار در همان روزهای اول رد شد و اجازه حضور در استقلال داده نشد . امسال هم به واسطه آشناهای پدرش برای سپری کردن خدمت سربازی راهی تیمی دسته دومی شد و در آنجا هم یک نیمکت نشین محض شد با یک گل زده .

اکنون هم نوبت یه یک خارجی بی کیفیت رسیده تا هواداران استقلال در پیجش چادر بزنند و التماس این بازیکن بی کیفیت را بکنند .

الحاجی گرو مهاجمی که در ۱۰ سال فعالیت فوتبالی اش تنها ۱۵ گل به ثمر رسانده و بسیار بسیار بی کیفیت است و به واسطه دوستان رسانه ای که پیدا کرده میخواهد به هر نحوی برای خود تیمی دست و پا بکند و هواداران استقلال غافل از اینکه هر سیاهی تیام نمیشه .

هواداران استقلال لطفا و خواهشا کمی باهوش تر عمل کنید و ارزش و جایگاه باشگاه بزرگ استقلال را تا این حد پایین نیاورید که التماس شاخ های مجازی و کسانی که اصلا فوتبالیست نیستند را بکنید . رفتار شما به پای باشگاه بزرگ استقلال نوشته می شود .

هادی صاحب خواجه-آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.