امید ابراهیمی: دوست دارم در استقلال بمانم

این روزها شایعاتی مبنی بر جدایی امید ابراهیمی در پایان فصل از استقلال شنیده میشود و باعث نگرانی هواداران استقلال شده است . در این مورد بهترین کسی که میتواند پاسخگو باشد خود امید ابراهیمی است .

امید-ابراهیمی

بعد از شکست دربی شایعاتی به راه افتاده که تو گفته‌ای اگر استقلال جام نگیرد از این تیم می‌روی. این موضوع را تأیید می‌کنی؟

هرگز چنین چیزی درست نیست و من این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. خدا وکیلی من اصلاً چنین حرفی نزده‌ام و طرفداران استقلال را با دل و جانم دوست دارم. الان تمام تمرکزم روی موفقیت استقلال در ۳ بازی باقی مانده در لیگ و جام حذفی است و به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنم. من تماشاگران استقلال را با جان و دلم دوست دارم و صد در صد اولویتم برای فصل بعد هم حضور در این تیم است.

از کمپینی که برای نرفتن تو به لیگ ستارگان قطر راه افتاده است خبر داری؟

خودم ندیده‌ام اما چیزهایی از دوستانم شنیده‌ام. از همه تماشاگران استقلال هم تشکر می‌کنم. من دوست دارم در استقلال بمانم ولی از آینده کسی خبر ندارد. شک نکنید در بازی‌های بعدی با تمام وجود برای استقلال بازی می‌کنم و در پایان فصل با مسئولان این باشگاه برای رفتن یا ماندن پای میز مذاکره می‌نشینم. شاید آنها من را نخواهند ولی همان‌طور که گفتم من دوست دارم در استقلال بمانم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.