گزارش اولین تمرین استقلال بعد از برگشت از ارمنستان

اولین تمرین استقلال پس از بازگشت از اردوی ارمنستان ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در کمپ باشگاه استقلال در حضور ۱۰۰۰ تماشاگر برگزار شد .

تمرین-استقلال

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان دوم استقلال که به دلیل مصدومیت مدتی در تمرینات حضور نداشت برای نخستین بار در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت. این دروازه‌بان دقایقی با منصوریان صحبت کرد.
* هنگامی که بازیکنان وارد زمین شدند از کیفیت زمین ابراز ناراحتی کردند و برخی از آنها به علیرضا منصوریان گفتند که با توجه به اینکه در کمپ ارمنستان و در زمین خوب تمرین کرده بودند این زمین ممکن است باعث مصدومیت آنها شود.

* با توجه به صحبت‌های بازیکنان، استقلالی‌ها درصدد هستند که تمرینات خود را به زمین شماره ۲ آزادی منتقل کنند.

* شماری از هواداران استقلال با چهره‌هایی عجیب در تمرین حضور داشتند به طوری که یکی از هواداران موهای خود را به شکل والدرما بازیکن پیشین تیم ملی کلمبیا درآورده بود.
* استیو جونز مربی بدنساز انگلیسی استقلال اولین تمرین خود را به همراه بازیکنان در کمپ انجام داد. این مربی هنگام گرم کردن بازیکنان به دقت آنها را زیر نظر داشت و هر بازیکنی که آیتم‌های او را اشتباه انجام می‌داد تذکر می‌داد. در یک آیتم کششی جونز بالاسر امید ابراهیمی قرار گرفت تا او بتواند آیتمی که در نظر گرفته را به درستی انجام دهد. مربی بدنساز استقلال از سوی هواداران استقلال تشویق شد اما متوجه تشویق آنها نشد. این مربی از کیفیت زمین چمن کمپ تعجب کرده بود.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود علیرضا منصوریان صحبتی کوتاه با بازیکنان انجام داد و سپس از آنها خواست به سمت منصور پورحیدری بروند و با او دست بدهند. زمانی که بازیکنان سمت سرپرست تیم شان رفتند پورحیدری به آنها خسته نباشید گفت و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.

* بختیار رحمانی غایب تمرین امروز بودند.

* هواداران استقلال پس از اینکه بارها علیرضا منصوریان با شعارهای مختلف مورد تشویق قرار دادند، علیه پرسپولیس موضع گرفته و شعارهای معروف دربی سال ۷۹ را سر دادند. آنها موضعی نسبت به بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس نگرفتند.

* هنگامی که پورحیدری خبرنگاران را دید به یکی از آنها با کنایه گفت ساعت ۷ صبح من خوابیده‌ام و نمی‌دانم چرا آن زمان با من تماس می‌گیرید.

* هنگامی که استیو جونز در حال انجام کارهای کششی با بازیکنان بود، تعدادی از آنها به همدیگر اشاره کردند که این مربی به نوعی آنها را بیچاره کرده است!

* فرشید باقری امروز زیر نظر ماساژور تیم تمرینات اختصاصی انجام داد و در تمرینات گروهی حضور نداشت.

* در تمرین امروز یک نفر با دوربین «هلی‌‌شات» مشغول فیلمبرداری از تمرینات استقلال بود.

* پس از اینکه بازیکنان خودشان را زیر نظر مربی بدنساز گرم کردند زیر نظر مربیان کارهای تاکتیکی انجام دادند.  آقاوسط، گرم کردن و چارچوب‌شناسی از آیتم‌های تمرین بود.

* در یک بخش تمرین میثم مجیدی مصدوم شد اما با تلاش پزشکان به تمرین بازگشت.

* مرتضی هاشم‌زاده بازیکن پیشین استقلال و همچنین محسن خدایی مدیر اجرایی باشگاه استقلال نیز از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

* با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است استقلال فردا (دوشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در زمین شماره ۲ آزادی به مصاف تیم خونه به خونه برود.

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “گزارش اولین تمرین استقلال بعد از برگشت از ارمنستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.