اولین تمرین رابسون با استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی برای حضور در شانزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) با حضور هزار نفر از تماشاگران استقلال برگزار شد.

تمرین-استقلال

* مانند روز گذشته استقبال خوبی از تمرین استقلال شد و تعدادی زیادی از تماشاگران از پشت فنس‌ها مشغول تماشای تمرین بودند. همچنین از ورود تماشاگران خانم به داخل کمپ جلوگیری شد و حدود ۲۰ نفر از آنها با ناراحتی بیرون از کمپ حضور داشتند.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، مهدی رحمتی به دفتر کمپ رفت تا با درخواست علیرضا منصوریان جلسه‌ای را با او برگزار کند.

* رابسون جانواریو مدافع برزیلی استقلال در تمرین حضور یافت تا نخستین تمرینش را با استقلال انجام دهد. این بازیکن امروز تنها به تمرین اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت.

* هنگامی که علیرضا منصوریان وارد زمین شد به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت. سرمربی استقلال پیش از اینکه تمرین را آغاز کند به صحبت برای آنها پرداخت و نحوه تمرین امروز را شرح داد.

* یکی از هواداران معلول استقلال که از روی ویلچر نظاره‌گر تمرین بود با صدای بلند منصوریان را فریاد زد که سرمربی استقلال به سمت این هوادار رفت. نکته قابل توجه اینکه این هوادار از سرمربی استقلال درخواست کرد که شماره تلفنش را به او بدهد تا بتواند هرازگاهی با وی صحبت کند. منصوریان نیز شماره‌اش را وارد تلفن همراه این هوادار کرد و به او گفت هر وقت خواستی می‌توانی با من صحبت کنی. منصوریان همچنین با درخواست این هوادار عکس یادگاری نیز انداخت.

* هواداران استقلال که مرتب به تشویق تک‌تک بازیکنان می‌پرداختند علیه پرسپولیس نیز شعار سر دادند. در این میان بیرانوند بیشتر موضوع شعار هواداران استقلال بود.

* در حالی که تماشاگران مشغول تشویق بازیکنان و مربیان بودند به یک باره تعدادی از آنها به تشویق محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پرداختند. این در حالی است که در روزهای گذشته شعارهای متعددی علیه وزیر ورزش داده شده بود و هواداران استقلال بارها مقابل وزارت ورزش و حتی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند و اعتقاد داشتند که سیاست‌های وزیر ورزش علیه استقلال بوده است.

* رابسون جانواریو هر زمان که قصد داشت از مقابل تماشاگران عبور کند با تشویق آنان روبه‌رو می‌شد و مدافع برزیلی نیز با دستانش عدد ۴ را نشان می‌داد تا به نوعی برای پرسپولیسی‌ها کری بخواند.

* محور تمرینات گرم‌کردن، عبور از مانع و فوتبال در دو گروه در یک قسمت از زمین بود. در فوتبالی که در یک قسمت برگزار می‌شد یک گروه باید کار حمله را انجام می‌دادند و گروهی دیگر کار دفاعی را برعهده داشتند.

* بحث پیوستن حنیف عمران‌زاده به تیم خونه به خونه بابل موضوعی بود که هواداران در این زمینه صحبت می‌کردند.

* در فوتبال درون تیمی علیرضا منصوریان با داد و فریاد شاگردانش را راهنمایی می‌کرد و نکات موردنظر را به آنها می‌گفت. تماشاگران نیز این آیتم را به دقت پیگیری می‌کردند و هر بازیکنی که موفق به گلزنی می‌شد او را تشویق می‌کردند.

* علیرضا منصوریان امروز به همراه پسرش در تمرین حضور یافته بود.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدحسین حسینی غایبان تمرین بودند.

* نصرالله عبداللهی مشاور ویژه افشارزاده از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود.

* قرار است طبق برنامه آبی‌پوشان فردا در نوبت صبح به تمرین پرداخته و نوبت عصر را استراحت کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.