اکبرپور و سوارز الگوهای من هستند

مصاحبه محسن کریمی , برترین گلزن امیدهای تهران

محسن کریمی بازیکن رده امید های استقلال که در تمرینات تیم بزرگسالان نیز حضور دارد در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال  گفت: امسال وضعیت خیلی خوبی داریم و نسبت به پارسال پیشرفت داشته ایم. اضافه شدن آقای دین محمدی، صالح نیا و اکبرپور اتفاق فوق العاده ای هست که در تیم امسال افتاده است و باعث شده است نسبت به گذشته رشد چشم گیری داشته باشیم. در چند بازی گذشته نیز توانسته ایم حریفان خود را شکست دهیم و اوضاع خوبی در جدول داریم.

مهاجم امیدهای استقلال درباره تجربه کار با سیروس دین محمدی افزود: دین محمدی برای بازیکنان مانند یک رفیق است و ارتباط بسیار خوبی با همه بازیکنان دارد. تمرینات بسیار مناسبی که مانند تمرینات تیمهای بزرگسالان است برای ما تدارک دیده است و مطمئنم نتیجه این تمرینات است که توانسته ایم امتیازات خوبی در لیگ کسب کنیم و می خواهیم با وی به قهرمانی برسیم.

کریمی درباره تجربه تمرین در کنار بزرگسالان اضافه کرد: همواره تلاش میکنم در این تمرینات خودم را نشان بدهم و چیزهای زیادی یاد بگیرم. قرار داد من با تیم بزرگسالان است و از اینکه زیر نظر قلعه نویی کار میکنم بسیار خوشحالم و می خواهم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

آقای گل لیگ امیدهای تهران درباره شرایط خودش تصریح کرد: امسال نسبت به پارسال شرایط بهتری دارم. در کمپ امکانات مناسبی داریم و توانسته ایم از لحاظ فوتبالی بسیار پیشرفت کنیم. همچنین تمرین کردن زیر نظر قلعه نویی نیز بسیار به پیشرفت تیم کمک کرده است. خدا را شکر می کنم که تا الان آقای گل لیگ امیدها هستم و توانستم اختلاف خودم را با نفر دوم زیاد کنم. انشاالله با این حفظ این روند می توانم در پایان فصل این عنوان را تصاحب کنم.

وی ادامه داد: همچنین آمدن آقای صادق پور نیز شرایط خوبی ایجاد کرده است. وی همواره بازی های ما را از نزدیک مشاهده می کند. البته هنوز از نظر مالی مشکلاتی داریم و دریافتی نداشته ایم اما بچه ها با غیرت می خواهند با غلبه بر مشکلات قهرمان شوند.
کریمی درباره الگوهای داخلی و خارجی خودش اظهار کرد: در ایران سبک فوتبالی من شبیه علیرضا اکبرپور هست. آقای اکبرپور هم هر زمان من را می بیند می گوید با دیدن من به یاد دوران جوانی خودش می افتد. همچنین در بازیکنان خارجی نیز لوییس سوارز و سبک بازی او را بیشتر از بقیه دوست دارم.

وی در پایان گفت: من هم مانند دیگر بازیکنان می خواهم در درجه اول از پدر و مادرم تشکر کنم که برای من بسیار زحمت کشیدند. همچنین از امیر قلعه نویی، دین محمدی، صالح نیا، ایوب اصغر خانی و حاج حسن خاوری نیز برای زحماتی که برای من کشیده اند بسیار ممنون هستم.

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “اکبرپور و سوارز الگوهای من هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.