این تیم شکست ناپذیر دوست داشتنی است

📝 یادداشت هواداری؛
🖌اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج

 

باز هم یک ۹۰ دقیقه پرجنب و جوش و حساس دیگر هم گذشت.. اسم این بازی قرار بود انتقامی باشد برای جبران آن شکست تلخ ۹ ماه پیش.. اما هر چه فکر کردیم وقتی آن بازی تمام شده و استقلال از آسیا حذف شد دیگر چه بازی انتقامی قرار است برگزار شود آن هم در مرحله گروهی.. حال اگر مرحله های حذفی بود می شد این نام را برایش در نظر گرفت.. اما استقلال در این بازی ثابت کرد که آن نتیجه و آن بازی یک اشتباه بیشتر نبود و شاید در طول ۵۰ سال یکبار هم اتفاق بیفتد و قرار نیست که همیشگی باشد..
استقلال دیشب را آنقدر دوست داشتیم و به آن افتخار کردیم که تمامی ندارد.. تیمی که در تمام ۹۰ دقیقه میزبانش را زمین گیر و عاصی کرده بود و آنچنان منطقی و با حوصله و با تدبیر بازی می کرد که انگاری خود میزبان بازی بود.. استفاده از حداقل موقعیت ها و به ثمر رساندن دو گل زیبا و حیاتی همان چیزی بود که از تیم محبوبمان انتظار داشتیم.. اما انگاری بقیه کار و پایان کار دیگر دست ما نبود و استقلال توانست حریف العین شود اما حریف داور نشد..
پس از پایان بازی هجمه ها علیه داور آنقدر زیاد شد تا به همه ثابت شود که این استقلال شکست ناپذیر است و کمتر تیمی می تواند با توانایی خودش و بدون اتکا به داوری و فشارهای بیرونی حریف آبی پوشان شود.. برای همین این استقلال دوست داشتنی را می ستایم که به راستی لایق بهترین هاست..

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.