بازیهای هفته اول لیگ برتر

لیگ-برتر

هفته اول لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد و دوباره تب فوتبال ایران را در بر میگیرد . نگاهی انداخته ایم به بازیهای هفته اول :

سیاه جامگان مشهد-استقلال تهران

استقلال جوان شده در بازی فردا ۷ بازیکن غایب دارد و این برای پرویز مظلومی خبر خوشی نیست به خصوص در خط دفاعی و جناح راست که استقلال خالی از مهره است و کار سختی در مشهد برابر شاگردان رسول خطیبی دارد که در ترکیب خود سه بازیکن سابق استقلال یعنی فروزان و عنایتی و میثم حسینی را دارد .

سپاهان اصفهان  – استقلال خوزستان

سپاهان اصفهان در بین تیمهای لیگ برتری کمترین تغییر را داشت و با حفظ اسکلت تیمی سال گذشته پای در لیگ برتر گذاشته است . در مقابل عبدالاه ویسی تغییرات زیادی در تیم خود داشته و اکثر خریدهای او بازیکنان جوان و یا لیگ یکی بودند که پیش بینی فصل سختی برای این تیم میشود .

صبای قماستقلال اهواز

علی دایی اگر از نظر فنی چیزی به لیگ برتر اضافه هم نکند نام او برای جذاب شدن لیگ برتر کافی است . دایی که به شدت میانگین سنی تیمش را با آوردن بازیکنان پا به سن گذاشته بالا برد باید دید در اولین قدم در برابر استقلال اهوازی که در روزهای آخر سهمیه فولاد نوین را گرفت و لیگ برتری شد چه می کند .

سایپاگسترش فولاد تبریز

مجید جلالی هم ترکیب تیم خود را حفظ کرد و با دو سه بازیکن نامدار از جمله غلامرضا رضایی و جواد نکونام ترکیب خود را کامل کرد در برابر گسترش فولادی قرار میگیرد که با چند بازیکن پا به سن گذاشته و کنار گذاشته شده تراکتورسازی پای به مسابقات لیگ برتر گذاشته است .

تراکتورسازی تبریزنفت تهران

با جذب راحت و بی دردسر سربازان و همچنین جاعلین کارت پایان خدمت و با اندوخته بودجه ای که از این راه برای تراکتور داشت و جذب چند بازیکن خارجی گران قیمت و قلدر تراکتور به تیمی کهکشانی تبدیل شد . آنها در آغاز لیگ برابر شاگردان منصوریان قرار خواهند گرفت که خوب یارگیری کرده اند ولی در هفته اول چند غایب سرشناس در ترکیب خود دارند .

ملوان بندر انزلی – ذوب آهن اصفهان

امیر قلعه نوعی با ملوان جذابیت های لیگ را زیاد خواهد کرد هرچند این تیم خیلی دیر بسته شده و بازیکن شاخص زیادی هم در ترکیب خود ندارد و هفته اول برابر تیم خوب سال قبل یحیی گل محمدی که این تیم هم تغییر کمی داشت قرار مگیرد .نبرد آهن و قو کمی در ترازو یکسان به نظر نمیرسد .
پرسپولیس – پدیده مشهد

پرسپولیسیها چند بازیکن تاثیر گذار خود در فصل قبل به خصوص کاپیتانشان را از دست دادند و در مقابل به جز رامین رضائیان و مسلمان و کامیابی نیا بازیکن سرشناسی به تیم خود اضافه نکردند . آنطور که از شواهد بر می آید هواداران سرخ های پایتخت یک سال دیگر هم زجر خواهند کشید . حریف هفته اول این تیم پدیده ای است که دیگر مرزبان را بالای سر خود نمیبیند و اینبار مهاجری باید این تیم را هدایت کند تیمی که خریدهای بزرگی نداشته و شاید برای رقایت برای بقا بسته شده باشد .

فولاد خوزستان راه آهن

اسکوچیچی که سال قبل با به مشکل خوردن کار سربازان این تیم شاهکار کرد در ابتدای این فصل چند بازیکن خوب به تیمش اضافه کرد تا امسال نز در جمع مدعیان قرار داشته باشد حریف آنها یعنی راه آهن تا پند روز مانده به آغاز لیگ نمیدانستند که در لیگ برتر هستند و این تیم اصلا آماده نیست و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی خواهد افتاد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.