بازیهای هفته سیزدهم لیگ برتر

بازیهای هفته سیزدهم لیگ برتر ایران فردا و پس فردا روزهای ۸ و ۹ آذر برگزار خواهد شد . برنامه بازیهای این هفته به شرح زیر است :

لیگ-برتر

سیاه جامگان – صبای قم

دو تیم وضعیت کاملا متفاوتی دارند . صبا با دایی نتایج خوبی گرفته و فرهاد کاظمی با سیاه جامگان همچنان در بین تیمهای پایین جدولی قرار دارد . برد در این دیدار هم جایگاه مشهدی ها را زیاد بهبود نمی دهد ولی سه امتیاز بازی میتواند یاران دایی را در بین تیمهای بالای جدول نگه دارد .

گسترش فولاد تبریزسپاهان اصفهان

سپاهانی ها بعد از حذف از جام حذفی تنها امید خود را در لیگ برتر جستجو می کنند و تمام سعی خود را خواهند کرد تا همچنان خود را به عنوان تیم مدعی نشان دهند . حریف آنها هم در این دیدار تیمی نیست که به راحتی امتیاز از دست دهد .

راه آهناستقلال خوزستان

استقلال خوزستان مانند هفته قبل می تواند حداقل برای یک روز صدرنشین لیگ برتر شود . حریف آنها در این دیدار هم حداقل روی کاغذ و وضعیت جدول حریف سختی به نظر نمی آید .

نفت تهرانپرسپولیس تهران

نفتی ها هم بعد از باخت دراماتیک و حذف از جام حذفی حالا تمرکز بیشتری روی لیگ برتر خواهند داشت و در برابر پرسپولیسی قرار میگیرند که در چند هفته اخیر خوب نتیجه گرفته و خیز خود را برای رده های بالای جدول برداشته است .

ملوان بندر انزلی-تراکتورسازی تبریز

ملوانی که با امکانات کمتر و بازیکنان کمتر شناخته شده و هزینه های به مراتب کمتر از تراکتورسازان در جدول بالاتر از این تیم قرار دارند . بازی ملوانان و تراکتورسازان همواره از حساسیت خاصی به خصوص بر روی سکوها دنبال میشود . این بازی می تواند پایانی باشد بر کار تونی در تبریز

ذوب آهن اصفهان-پدیده مشهد

ذوب آهنی که بعد از صعود دوباره به فینال جام حذفی روحیه مضاعف گرفته و یحیی گل محمدی در دو سال اخیر کاری کرده که دیگر کسی نتواند ذوب آهن را تیم دوم اصفهان بنامد .به نظر آنها انگیزه و توان لازم برای برد خانگی برابر پدیده را دارند مگر اینکه از اتفاقات فوتبالی در این بازی اتفاق بیافتد .

استقلال اهوازفولادخوزستان

دربی اهواز بین دو تیم ته جدولی و بحران زده اهواز برگزار خواهد شد . امسال هرچقدر یاران عبدالاه ویسی و استقلالیهای خوزستان خوب نتیجه گرفتن این دو تیم در نتیجه گیری افتضاح بودند . برد در این دیدار زیاد جایگاه این دو تیم را در انتهای جدول بالاتر نخواهد برد ولی میتواند استارتی باشد برای بازیهای آینده

استقلال تهرانسایپا البرز

استقلالیها که خیلی وقت است طعم شکست را نچشیده اند و در لیگ برتر و جام حذفی نتایج درخشانی گرفته اند یک بازی سنگین با سایپا و یاران جلالی دارند که مانند بازیهای گذشته چاره ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز ندارند چون تیمهای دیگر مترصد فرصت از استقلال هستند تا جایگاه این تیم را به خطر بیاندازند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.