باز لیگ و باز علی دایی معترض

لیگ برتر ایران شروع شد و همه فوتبالی ها و فوتبال دوستان خوشحال از این اتفاق و سرخوش از آغاز دوباره لیگ و امید به هیجان . در این بین کسی هست که نمیخواهد از فوتبال لذت ببرو نمیخواهد بگذارد مردم هم از فوتبال لذت ببرند . او کسی نیست جز علی دایی .

علی دایی که در هفته اول لیگ برتر برابر نفت تهران بدون برنامه و بی تاکتیک قرار گرفت و با یک گل انفرادی از پیام صادقیان به تساوی با تیم جوان نفت تهران رسید بعد از بازی به اعتراض به داوری پرداخت. مثل همیشه و باز همان حرفهای تکراری و خسته کننده . آقای دایی که سال قبل هیاهو کرد و در آخر هم بدنساز و مسوول مطبوعاتی و پزشک خود در این ورطه گرفتار شدند و بحث کارت به کارت باز شد و… بعد هم همه چیز ماست مالی شد باز از هفته اول شروع به جوسازی علیه داوران کرده است .

آقای دایی به جای اینکه از بازیکن خود که در آن منطقه از زمین و آن تکل خطرناک را میزند انتقاد کند از داور که خطای واضح را گرفته انتقاد میکند . آقای دایی انرژی زیادی دارد از همان زمان بازیگری هم اینچنین بوده ولی متاسفانه به جای اینکه انرژی خود را به آموزش بازیکنان تیمش و هدایت خوب انها و تمرین تاکتیکها بکند برای اعتراض به داوری گذاشته است . انرژی منفی که از بیرون به بازیکنان خود نیز منتقل میکند و بازیکن با ذهنیت دشمنی با داور وارد بازی میشود .

باز لیگ و باز علی دایی معترض به زمین و زمان و باز اعصاب و مخ میلیونها هوادار فوتبال که در اختیار این آقاست .آقای دایی داتریم از شروع لیگ لذت میبریم خواهشا لذت را از ما نگیر.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.