با اعلام رسمی باشگاه استقلال , مهدی رحمتی کاپیتان استقلال است

بعد از عقد قرارداد پژمان منتظری با استقلال شایعاتی مطرح شد که این مدافع خواستار بازوبند کاپیتانی و گرفتن آن از سید مهدی رحمتی شده که این باشگاه در واکنش به چنین اتفاقی با انتشار بیانیه‌ای که در زیر آمده است اعلام کرد:

«باشگاه استقلال با نزدیک شدن به پایان فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود و ادامه تمرینات، روزهای آرامی را سپری می‌کند و با همین آرامش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.
براساس آنچه رسالت خود می‌دانیم که همانا کسب موفقیت و رضایت خاطر هواداران گرامی است، مجموعه باشگاه استقلال به هیچ وجه از فضای آرامش خود خارج نشده و وارد حاشیه نخواهد شد.
شایعاتی از شب گذشته در برخی رسانه‌ها و فصای مجازی مطرح شده و این بار برای برهم زدن آرامش استقلال، موضوع بازوبند کاپیتانی را نشانه رفته‌اند.
منبع برخی از این شایعات، برای مجموعه باشگاه استقلال آشنا و شناخته شده هستند اما برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از ادامه شایعات در خصوص بازوبند کاپیتانی، اعلام می‌کنیم روند سال گذشته ادامه خواهد داشت و قرار نیست برای فصل آینده، تغییری در این روال صورت گیرد و بازیکنان بزرگ و سابقه دار ما نیز فقط و فقط تمرکزشان در جهت سربلندى استقلال می‌باشد، لذا از دوستان عزیز خواهشمندیم با عدم انتشار شایعات و اخبار نادرست، به حفظ آرامش استقلال کمک کنند.

به امید موفقیت استقلال بزرگ»

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.